Max Verstappen: Uopće nisam zabrinut radi Mercedesove brzine
SANDBAGGING ili, u slobodnom prijevodu, nošenje vreća s pijeskom. To je uobičajeni pojam u Formuli 1 koji se koristi kada se sumnja da neka momčad skriva svoje realne mogućnosti, a kako bi dobila neku stratešku prednost u odnosu na konkurente.
Pitanje nakon prvih treninga u Bahrainu jest: je li Red Bull “nosio vreće”? Naime, na drugom je slobodnom treningu Max Verstappen bio čak pola sekunde sporiji od Lewisa Hamiltona, koji je trening završio kao uvjerljivo najbrži ispred svog momčadskog kolege Georga Russella te Fernanda Alonsa u Aston Martinu.
Max Verstappen nije zabrinut zaostatkom Red Bulla. Aktualni svjetski prvak bio je šesti najbrži, a nedostatak performansi u odnosu na Mercedes objasnio je razlikom u načinu rada motora.
"Mislim da nije bilo loše", rekao je. “Možda su neki već malo pojačali motor što se tiče najveće brzine. Mi se fokusiramo samo na sebe i mislim da je od danas bilo nekoliko malih problema s balansom, ali ništa veliko. Radi se samo o pokušaju pronalaska one idealne ravnoteže. Jednom kada to pronađete, dobijete vrijeme. To je ono na što ćemo se pokušati usredotočiti sutra.”
Bit će zanimljivo na kvalifikacijama
Upitan što je mislio u smislu načina rada motora, objasnio je: “Ne bih rekao da su to radili svi oko nas (bili na maksimalnoj snazi op.a.), ali nekolicina jest. Nisam previše zabrinut zbog razlike u odnosu na P1, na primjer, ali bit će vrlo blizu u kvalifikacijama tako da će biti vrlo zanimljivo.”
Od ostalih rezultata treba izdvojiti odlično vrijeme Fernanda Alonsa u Aston Martinu te mladog Oscara Piastrija u McLarenu koji je trening završio kao peti.
U biti, ovo nije prvi puta da Red Bull ima problema s vremenom jednog kruga, jer je i prošle godine svoj pravi potencijal ostvarivao upravo na utrkama, kada je to i najvažnije.
Konačno imam trkaći automobil
S druge strane, Lewis Hamilton je bio oduševljen: Sedmerostruki svjetski prvak dominirao je treningom. "Puno sam sretniji s automobilom ove godine," rekao je Hamilton. “Položaj sjedenja konačno je više pomaknut unatrag. Imam bolji osjećaj za bolid kada se približavam zavojima, ali postoje i druga područja koja su popravljena i poboljšana. Konačno osjećam kao da sam u trkaćem automobilu. To je stvarno dobra platforma na kojoj možemo raditi, ali samo moramo spustiti glave i nastaviti juriti.”
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati