Mercedes predstavio Final Edition: Je li to konačni kraj za legendarni roadster?
KADA je predstavljen 1996. godine odmah je postao prava senzacija koja je pokrenula potpuno novu generaciju roadstera. Uzbuđenje je vremenom splasnulo i dovelo do ove "konačne" izvedbe.
Od pomoći u pokušaju tržišnog oporavka ništa nije pomoglo, čak ni promjena imena. Da, Mercedes je SLK u procesu redefiniranja game preimenovao u SLC, no model je i dalje ostao u sjeni većih modela. Ništa čudno, jer isti problemi postoje i u BMW-u, a o Audiju da i ne govorimo.
A dodirna točka prve i ove izvedbe bit će boja, i to žuta. Nijansa Yellowstone s kojom je SLK krenuo je bila inspiracija, a sada se zove Sun Yellow i nudi se počevši od izvedbe AMG SLC 43. 3.0 V6 twin-turbo daje 390 KS i 520 Nm, a za sprint do 100 km/h mu treba manje od 5 sekundi.
Slabiji SLC 300 može biti i u sivoj varijanti sivi, ali i dalje dobiva AMG dekoraciju, pa i 18-inčne naplatke u sjajnom crnom finišu. Mercedes će vlasnika "počastiti" i sportskim podvozjem putem kojeg je automobil spušten za 10 mm, a u standardnu opremu ulaze i potentnije kočnice, sada s perforiranim diskovima. Ovdje govorimo o 2.0 turbaku sa 244 KS i 370 Nm, te 5,8 s za sprint do 100 km/h.
Unutra pak najfinija koža, sportska sjedala i ponešto originalnih detalja. Airscarf grijanje je standardno, kao električno upravljanje sjedalima i volanom.
Europski kupci dobit će i ulazno izdanje, SLC 180 sa 1.6 motorom od 156 KS i startom na 41.500 eura u Njemačkoj. Dalje će ići SLC 200 sa 2.0 turbakom od 184 KS i 300 Nm, te cijenom od 46.500 eura. Kad su pak prije spomenuti snagatori njihova startna cijena je na 52.600 eura, odnosno 65.050 eura.
Što god napravili sasvim je sigurno da se broj prodanih primjeraka od 710.000 neće drastično mijenjati.
Povijest modela:
1994. Prve dizajnerske studije
1996. Premijera u Torinu (R170)
2000. Prvi značajni redizajn
2004. Premijera druge generacije (R 171)
2008. redizajn
2011. Predstavljena treća generacija (R 172)
2016. redizajn i novo ime (SLC)
2019. Final Edition