Najatraktivnija Kia je obnovljena, evo što je novo
STINGER spada u red najatraktivnijih sportskih limuzina na tržištu, a takav će i ostati.
Logično, Kia se najmanje bavila dizajnom koji ni do sada nije bio izvor pokuda, čak ni u neprijateljski raspoloženim taborima. Novosti se tiču mehanike, pa tako Smartsteam 2.5 T-GDi benzinac dolazi kao opcija u Koreji, Americi i Meksiku. Daje 304 KS i 422 Nm, a odlikuje se izuzetnom krivuljom isporuke momenta, kao i odličnim performansama.
Osvježen je i moćniji 3.3 T-GDi V6, i to dodatkom EVEV (Electronic Variable Exhaust Valve) sustava, odnosno podesivog ventila koji utječe na zvuk ispuha. Lagano je podignut maksimum, i to na 373 KS i 510 Nm. Nažalost, isto se neće nuditi u Europi gdje ostaje ista verzija s 370 KS.
Konačno, tu je i ulazni 2.0 turbak koji se nije mijenjao od 2017. godine kad je lansiran. Daje 255 KS i 353 Nm. Sva tri motora se isporučuju s dvije pedale, odnosno automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa.
Kako se dizelaš više ne spominje možemo se odmah prebaciti u kabinu. A tamo vlasnika čeka novi infotainment s ekranom dijagonale 10,25 inča. Sustav podržava istovremeno povezivanje više mobilnih uređaja, kao i još neke dodatne funkcije. U svakom slučaju, minimum koji kupac dobiva je 8 inča, što je skok u odnosu na aktualni model.
Kad je ploča s instrumentima u pitanju, i tu se nudi više opcija poput startanja motora na daljinu te aktiviranja klimatizacije putem mobilne aplikacije na perifernom uređaju. Standardna ima 4,2-inčni zaslon u boji, a opcijski se nudi digitalizirana ploča sa 7-inčnim ekranom u boji visoke rezolucije.
Recimo i kako je ponuda sustava asistencije osvježena, a sada uključuje i neke nove sustave.
Prodaja novog Stingera kreće u trećem kvartalu u Koreji, a onda će se do kraja godine naći i na ostalim tržištima širom svijeta.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati