Ovo je nasljednik legendarnih Gordinija, 5 GT Turbo i Clija Williams
DUGA JE I SJAJNA tradicija Renaultovih sub-kompaktnih sportskih modela. Dok su u klasi kompakata primat možda imali Nijemci s modelima poput VW Golfa GTI ili Opel Astre GSi, u broj manjoj kategoriji vladale su francuske marke.
Kada je riječ o Renaultu, stariji se ljubitelji automobila još uvijek dobro sjećaju modela Renault 8 Gordini. Slijedili su fenomenalni Renault 5 GT Turbo, zatim nikad prežaljeni Renault Clio Williams, a posljednji sjajan sportski model u ovom segmentu bio je Renault Clio RS Sport.
Najprije 215, kasnije čak 300 KS
Međutim, došla su nova vremena i Renault je ovog svibnja najavio električni model Alpine A290. Tada su objavljeni prvi detalji o vozilu. Primjerice, da će baterije - one modificirane iz Renaulta Zoe s kapacitetom od oko 52 kWh - biti smještene u podnicu kako bi se spustilo težište i popravila upravljivost i držanje na cesti te kako će se kao pogonski agregat najprije koristiti onaj snage 215 KS, poznat iz modela Megane E-Tech, dok će 2027. godine Renault, Valeo i Siemens predstaviti verziju s gotovo 300 KS.
Međutim, sada smo dobili i nove informacije. Prije svega, potvrđeno je lansiranje standardnog, cestovnog modela tijekom sljedeće godine. Također, vijest je popraćena izjavom u kojoj se kaže da će električno vozilo imati set Michelinovih guma razvijenih posebno za taj automobil. Alpine je rekao da su se dvije tvrtke "konačno odlučile" za gumu 225/40 R19 sugerirajući da će A290 dobiti relativno velike kotače od 19 inča kao standard.
"Veličina guma ključna je za postizanje potrebnih razina dinamičkih performansi, otpornosti, mase, dometa i energetske učinkovitosti", rekao je Michelinov tehnički menadžer Frédéric Brigaud za Alpine.
Na izbor će biti dvije verzije: Pilot Sport S5, kojoj su prioritet performanse i koja će biti originalna oprema, te Pilot Sport DV, koja stavlja naglasak na energetsku učinkovitost kroz nizak otpor kotrljanja.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati