Ovo je nova Ford Fiesta: Veća, sigurnija i spremna za silazak sa asfalta
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Ford
POTPUNO nova Ford Fiesta po prvi puta silazi sa asfalta, a donosi značajna napredak u svim područjima.
Kao i u prethodne dvije generacije Fiesta zadržava dizajnerski izraz premijerno predstavljen još 2002. godine, ali od šeste generacije u osjetno atraktivnijem izdanju. Uz Focus najpopularniji model predstavljen je pred mnogobrojnom publikom u europskom centru u Koelnu, a sudeći po prvim reakcijama tek su rijetki razočarani.
Sasvim očekivane novosti u vidu rasta dimenzija, pasivne i aktivne sigurnosti, te još učinkovitijih motora dolazi i ona posebno zanimljiva svima koji prate trendove. Po prvi puta u četiri desetljeća prisutnosti Fiesta se predstavlja i u tzv. formi softroadera. Osim te Active izvedbe koja koncepcijski prati VW CrossPolo i slične šminkere, kupci će moći birati i između Titanium, Vignale i ST-Line izvedbi, svake sa svojim izraženim karakterom. Jezikom brojeva, Fiesta je narasla čak 71 mm u duljinu i 12 mm u širinu.
No ipak, najveće promjene zahvatile su interijer vozila. Moderan dizajn prate kvalitetni materijali, ali i SYNC 3 infotainment sustav sa 8-inčnim zaslonom i obiljem funkcija. Također, u Fordu kažu kako je malena Fiesta trenutno najnapredniji model u segmentu na svjetskoj razini. Nakrcan je sigurnosnom opremom, a prate ju apsolutno svi sustavi iz viših klasa, od nadzora mrtvog kuta do adaptivnog tempomata. Ford je u Fiestu nagurao dvije kamere, tri radara i 12 ultrazvučnih senzora.
Za premium osjećaj pobrinuli su se detalji poput manjih zazora između dijelova karoserija ili pak prikrivanja nepoželjnih detalja (prednje mlaznice vjetrobrana, integrirani senzori i sl.). A za odgovarajući osjećaj u vožnji Ford je ugradio bolju izolaciju, ali i dodatno unaprijedio ovjes. Epilog je najniža razina buke u vožnji u klasi, odnosno 7% manja u odnosu na aktualnu generaciju.
A kad su u pitanju motori u Fordu će i dalje nuditi bogatu paletu predvođenu novim TDCI dizelašem. No posebno zanimljiv je i dalje 1.0 EcoBoost, sada prvi u svijetu trocilindraš sa deaktivacijom cilindara. Dostupan od početka 2018. godine ovaj će motor u roku od 14 milisekundi, odnosno 20 puta brže od treptaja oka, deaktivirati prvi cilindar i tako štedjeti do 6% goriva. Na ovom sustavu radili su Fordovi inženjeri iz Njemačke, Velike Britanije i SAD-a. OK, neka im bude.
1.0 je dostupan u tri izvedbe snage, sa 100, 125 i 140 KS, svi sa ručnim šest-stupanjskim mjenjačem. Novi 1.54 dCI razvija 85, odnosno 120 KS. Mjesto ulaznog modela rezervirano je za 1.1 motor sa pet-stupanjskim ručnim mjenjačem.
O novoj Fiesti će se zasigurno puno govoriti, no pričekajmo Ford da u javnost izađe sa svim informacijama.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati