Ovo su automobili koji odlaze sa scene
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Aston Martin, BMW, Mini
TIJEKOM iduće godine napustit će nas nekoliko automobilskih legendi, ali i modeli za kojima će malotko žaliti.
Dieselgate je natjerao da Volkswagen zbije redove i sreže troškove, ali i da istovremeno iz korijena izmjeni imidž marke. Naglasak je dakako na modernim tehnologijama, posebno kada su pogoni u pitanju. Stoga malo čudi što će električni Audi R8 e-tron otići u mirovinu. Da, električna izvedba Audijevog bolida doista postoji, a proizvedeno ih je manje od 100 komada. Sa obzirom na cijenu od oko milijun eura nije ni čudno, a dodatni problem je bio što se radilo više o konceptu, pa nije ni dobio odgovarajući prostor u promidžbi.
U apsolutni zaborav će konačno i VW Eos, koji se više i ne nudi na tržištu, a zamijene kako stvari stoje neće ni dobiti. Isto vrijedi i za Phaetona, fascinantnu limuzinu i konstantnog gubitaša. Nešto kasnije nakon dva desetljeća prodaje navodno prestaje i proizvodnja VW bube.
Španjolski Seat gasi Alhambru najkasnije 2018. godine, a ista sudbina čeka uz karavansku Ibizu ST i trovratnu SC izvedbu. Škoda je svoju gamu već iščistila umirovljenjem Roomstera i stare Octavije.
U ponudi BMW-a se također očekuje velike promjene. Ona najznačajnija je umirovljenje Z4 roadstera, ali i činjenica da još neko vrijeme neće dobiti nasljednika. Serija 6 je također pod znakom upitnika. Isto vrijedi za Minijevog Pacemana, a upitna je i sudbina nad Land Roverom Discovery (4), kojeg je zamijenio puno "mekši" Discovery 5. Veliko je pitanje hoće li LR u ponudu vratiti rasnog terenca, a o dostojnoj zamijeni za Defendera da i ne govorimo.
Francuske kompanije već su ove godine počele čistiti dvorište. Tako će Citroen i Peugeot napraviti isto što i Renault. Laguna je mrtva, a istim će putem uskoro i C5 i 508.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dodge Viper, automobil koji nije bio značajan faktor na europskom tržištu, postaje stvar prošlosti, a kako stvari stoje u bliskoj budućnosti neće dobiti nasljednika. Odlazi i Aston Martin DB9, gospodski coupe kojeg je vrijeme definitivno pregazilo.
Iz domene luksuznih vozila odlazi još jedan velikan, i to nakon 13 relativno uspješnih godina. Rolls Royce Phantom je stigao do svog kraja.
U Fiatovoj ponudi apsolutni vladar je 500 čija sve brojnija obitelj dominira. Prvi na listi za odstrel je Punto, dok će u Americi pasti još neki modeli iz FCA grupe.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Japanska Honda gasi sportski CR-Z. Hibridni mališan na tržištu je više od pet godina, a neće dobiti nasljednika. Ranije je europsko tržište napustio Accord. Nissan će pak ugasiti monovolumenski Note, a zamijenit će ga nova Micra.
Kad je pak Hyundai u pitanju sasvim je jasno kako je dolazak nove luksuzne marke Genesis učinio istoimene modele suvišnima. Isti se nisu i vjerojatno neće nuditi na hrvatskom tržištu.
Švedski Volvo je doveo S90/V90 kao apsolutne predvodnike ponude, ali i duhovnog nasljednika S80. XC70 je zamijenjen V90 Cross Country modelom.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati