Redizajnirana najmanja Honda: Više snage za najbolji mali MPV
HONDA Jazz već godinama spada u red ponajboljih malih automobila na tržištu. U pogledu pouzdanosti dovoljno je reći da se ne kvari, a kad su u pitanju praktičnost i prostranost, nema joj ravnog još otkako je Honda predstavila tzv "magična sjedala“.
Zadnjim redizajnom stigla je i povišena Crosstar verzija, a sada je stiglo vrijeme i za redizajn. Nova ponuda uključuje izmjene po uzoru na japansko RS izdanje, a to znači dotjeranu prednjicu, 16-inčne naplatke i deblje pragove. Crosstar se pak distancira još robusnijim izgledom.
U kabini promjene obuhvaćaju nove tkanine i boje, novo kolo upravljača te poneki detalj u kontrastnoj žutoj boji. Zaslon i infotainment ostaju u istim okvirima, ali su zato unaprijeđeni sustavi asistencije vozaču.
Jazz će se u Europi i dalje nuditi isključivo u hibridnom izdanju. Pogon e:HEV daje 122 KS i 253 Nm, što je plus od 14 KS u odnosu na još uvijek aktualnu inačicu. Benzinski motor sada daje 107 KS i 131 Nm, a generator električne energije 106 KS. Iz Honde naglašavaju da su radili i na automatskom mjenjaču s ciljem postizanja još uglađenijeg rada i bržeg odziva.
Nova Advance Sport izvedba donosi još neke novosti poput modifikacija na mjenjaču koje dopuštaju kasnije "šaltanje“ na visokih 6300 o/min, dok je kontrola akceleratora sada bržeg odziva. Ugrađeni su i tvrđi amortizeri i opruge.
Obnovljena Honda Jazz dolazi uskoro na tržište, a cijene će biti naknadno objavljene. Aktualni cjenik za prefacelift izvedbu kreće od oko 24.400 eura, dok se za Crosstar izvedbu ne usudimo ni reći.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati