Ljudi se žale da je novi BMW M5 pretežak. To je zbog hibridnog sustava
NOVI BMW M5 je stigao i izuzetno je težak. Automobil je prema podacima proizvođača težak 2444 kg, što je 463 kg više od prethodnika. Prema riječima šefa BMW M Franka van Meela, većina te dodatne težine dolazi isključivo iz hibridnog sustava.
"Hibridni sustav dodaje 400 kg težine"
Van Meel je za Top Gear rekao da je bolje imati potpuno plug-in hibridni sustav nego normalnu hibridnu pomoć, unatoč golemoj razlici u težini.
"Nama ima smisla ići do kraja i dobiti punu prednost struje umjesto da prihvatimo nedostatke", rekao je Van Meel za Top Gear. "Da, hibridni sustav dodaje 400 kg težine, ali normalan hibridni sustav već dodaje 150-200 kg", dodao je.
Potpuno novi M5 naišao je na kritike na društvenim mrežama upravo zbog svoje težine. S gotovo dvije i pol tone teži je od auta poput Chevy Tahoea, Forda F-150 i Lucid Air Sapphirea.
"Stavili smo na papir posljedice težine i razradili plan gdje ćemo što smjestiti kako bismo imali drugačiji okvir performansi. U motosportu se balast dodaje na pod auta kako bi se izjednačila ravnoteža performansi. Tu smo dodali naš balast, baterija je u podu s nižim težištem nego prethodni M5", objašnjava Van Meel.
BMW je razmatrao potpuno električni M5
Bez hibridne tehnologije, novi M5 bi težio oko 2041 kg. I dalje težak, ali puno bliže svojoj konkurenciji. S ne-plug-in hibridnim sustavom, automobil bi težio oko 2222 kg.
Šef BMW M odjela otkrio je da je tvrtka razmatrala potpuno električni M5. No ta je ideja odbačena jer trenutna tehnologija ne može zadovoljiti trajne performanse i dug domet, što kupci od M5 očekuju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati