Talijanske ljepotice dolaze u Ženevu
ALFA ROMEO i Fiat i dalje su dokazi da vrhunski dizajn ne mora biti vezan za najskuplje modele automobila, a što talijanski majstori stila znaju itekako dobro pokazati. Evo što su pripremili za Ženevu.
Alfa Romeo
Alfa Romeo u Ženevu dovodi specijalne izvedbe modela Giulia i Stelvio (Quadrifoglio), ali i širi dostupnost Giuliette za koju su mnogi mislili kako su joj odbrojeni dani. O novom modelu crossovera zasad ni riječi.
Nova limitirana izvedba zove se Alfa Romeo Racing, a stiže povodom ulaska marke u Formulu 1 i partnerstva sa Sauberom. Osim prepoznatljivo obojene vanjštine automobili u kabini dobivaju karbonska sjedala Sparco, upravljač presvučen alkantarom i ručicu mjenjača od karbona. Kod Giulije je krov ostavljen u sirovom izdanju da se vidi uzorak karbona, a naplatci su 19-inčni. Stelvio pak dobiva broj veću obuću, isti uzorak i jednako dotjeran motor. Da, 2.9 V6 twin-turbo je sad nešto snažniji, a zahvaljujući za ovaj auto specijalno razvijenom Akrapovičevom ispuhu.
Stelvio i Giulia će se nuditi i u Ti izdanju. Postavljene su na 20-inčne kotače, imaju detalje od karbona, a čeljusti kočnica su u žutoj boji. Ispod poklopca i dalje 2.0 s 280 KS i 400 Nm u kombinaciji Q4 pogona i osam-stupanjske automatike.
Recimo neku i o Giulietti. Kompaktni starosjedilac je na tržištu dugi niz godina, a i danas izgleda bolje i originalnije od većine rivala. Sada je dobio izvedbe Executive i Veloce, prvu s vrhunskom opremom te drugu u sportskoj izvedbi s 2.0 dizelašem od 170 KS.
Abarth
Fiat ćemo ovaj put preskočiti, a sve kako bismo se još jednom dotakli Abartha. U Ženevu dolazi Abarth 595 esseesse. 1.4 turbak daje 180 KS i grmi kroz Akrapovičev ispuh. Brembo kočnice su standardne, Koni ovjes također, a isto vrijedi i za obilje ukrasa, izvana i iznutra.
Osim preslatkog sportaša Abarth predstavlja i specijalnu izvedbu roadstera Abarth 124 Rally Tribute. Njome slavi pobjedu u FIA R-GT Cup, a naklada broji 124 primjerka. Osim znački specijalne izvedbe znak raspoznavanja je crni poklopac motora kako bi se vozaču smanjio odsjaj sunca. Ispod je 1.4 MultiAir sa 170 KS i 250 Nm, tvrđi ovjes i ispuh Record Monza. Kupac dobiva i Brembo kočnice te 17-inčne naplatke s kojima štedi na masi. Oprema je, pogađate, prvoklasna.
Stoga, ako tražite puno stila i užitak u vožnji, ovo su modeli koji mogu puno pružiti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati