U siječnju u Hrvatskoj prodano preko 300 Audija, BMW-a i Mercedesa, Porsche rekordan
IAKO je tržište novih automobila na izuzetno niskim granama, premium marke bilježe sasvim pristojnu prodaju. U Hrvatskoj je u siječnju prodano 2971 novo putničko vozilo što je tek 1.9 posto ili 56 vozila više nego u siječnju prošle godine, podaci su Promocije plus.
Škoda se vratila na prvo mjesto
U Škodi imaju najviše razloga za zadovoljstvo. Opet drže status najprodavanije marke, i to s 365 prodanih vozila i tržišnim udjelom od 12.3%. Slijedi na drugom mjestu Volkswagen s 347 prodanih vozila i udjelom od 11.7 posto, dok je treća Kia s 224 prodana primjerka i udjelom od 7.5%.
U Top 5 su ušli još Dacia s 207 prodanih primjeraka (7%) te Hyundai s tek jednim prodanim automobilom manje (6.9%).
Najprodavaniji model u siječnju je bila Škoda Octavia sa 185 prodanih primjeraka, druga je Dacia Duster (114 p.p.), a treći je VW T-Roc sa 103 prodana primjerka. U Top 5 ušli su još Jeep Compass i Dacia Sandero.
Uzlet premiuma
Vjerovali ili ne, u siječnju poznatom po smanjenoj potrošnji nije se štedjelo kod segmenta kupaca koji traže skupocjena vozila. Tako su hrvatske ceste samo u siječnju ugostile 113 Mercedesa, 112 Audija i 97 BMW-a te njemački trio na ljestvici drži 9., 10. i 11. mjesto. Jednom riječju, nevjerojatno! Primjera radi, slabiju prodaju od njih zabilježili su Mazda, Nissan, Peugeot i Citroen.
I to nije sve, jer je prodano i čak 39 Porschea, čime je ova plemenita marka dosegla tržišni udio od 1.25%. Prodan je i 51 Volvo, osam Land Rovera, pet Jaguara te po jedan Lexus, Bentley, Tesla i Lotus.