U Toyoti su napravili ono što se drugi ne usude: Upoznajte brutalni Yaris GR
NAJNOVIJA Toyota je vraški brza, a pritom ju ne zanimaju najnoviji trendovi u vidu elektrifikacije. Stvorena za puriste, ova Toyota nudi izuzetno puno u minijaturnom pakiranju.
Upravo tako, Toyota još jednom nije pristala na kompromise. Ako je već morala pokleknuti i carev Century ponuditi u hibridnom izdanju, to neće biti slučaj kod najmanjeg kućnog sportaša. To je Yaris u GR izdanju, a on ispod poklopca ima čistu klasiku, ali u tehnološki itekako naprednom izdanju. Pokreće ga 1.6-litreni turbo benzinac. Ima 3 cilindra, ali i čak 261 KS uz 360 Nm okretnog momenta. A pogon je pritom na sve kotače.
Ako niste odmah shvatili, ovaj auto doista dolazi u prodaju. I kupac neće morati puno dodavati, eventualno opcijski Circuit paket sa šperom, modificiranim ovjesom i 18-inčnim kotačima s trkaćim Michelinkama.
Toyota nudi tri stila (Normal, Sport i Track), a to znači i tri omjera raspodjele momenta (60:40, 30:70 i 50:50). Vrijedi reći i krajnje vrijednosti, a to su 5,5 sekundi do stotke i 230 km/h limitiranog maksimalca. I da, ukupna masa Yarisa je 1280 kg. Prednji diskovi promjera su 356 mm i hvataju ih četiri-klipne čeljusti, dok su straga promjera 297 mm.
Naravno, ovakav auto dobiva i odgovarajuću sportsku ikonografiju, izvana i iznutra. Nama je najupečatljiviji stražnji kraj. Cijena je nepoznata, ali i to je nebitno jer GR Yaris trenutno nema konkurencije, a kako stvari stoje, neće ni imati.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati