Volkswagen XL1 na vratima
POSLJEDNJIH dana tzv. špijuni su u par navrata uspjeli fotografirati testne prototipe Volkswagenovog revolucionarnog hibridnog modela XL1 čiji bi pogonski sklop (dizel-struja) uz malu masu i vrhunska aerodinamična svojstva trebao ostvarivati prosječnu potrošnju oko 1 l/100 km. Točnije, za najavni koncept tvornički podaci su govorili o 0,9 l/100 km.
Ako je suditi prema viđenim testnim modelima, produkcijski bi se XL1 trebao vjerno držati dimenzija i linija studije uz tek nekoliko manjih izmjena (poklopac nad stražnjim motorima i sl.) Inače, ovaj će automobil biti izrađen od lakih materijala, poput legura magnezija, aluminija, plastike i sl, a masa bi mu se trebala kretati oko 800 kg.
Dvosjed će pokretati turbodizelski 2-cilindrični 0.8 snage 48 KS i elektromotor snage 27 KS, upareni s DSG mjenjačem i pogonom na stražnje kotače. Performanse će naravno biti skromne (koncept - 11,9 s do 100 km/h; 160 km/h), a isto vrijedi i za električnu autonomiju koja bi ipak trebala dostajati za svakodnevne potrebe.
Na kraju dodajmo kako je iz Volkswagena krajem prošle godine potvrđeno da će proizvodnja ovog modela krenuti 2013, no isprva "u maloj seriji".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati