Foto: Press
FACEBOOK je promijenio svoj logo, ali na prvi pogled gotovo je nemoguće uočiti razliku. Radi se, naime, o minimalnim izmjenama fonta, a najočitija je promjena na drugom slovu - "a". Boje su ostale iste, kao i verzija logotipa u kojoj se pojavljuje samo slovo "f".
Facebook je zadnji put izmijenio svoj logo 2005. godine, a kompanija je priopćila da je promjena napravljena kako bi logo djelovao "pristupačnije" te bio "jednostavniji za korištenje". Dizajn potpisuju Facebookovi dizajneri na čelu s kreativnim direktorom Joshom Higginsom, te u suradnji s Ericom Olsonom iz Process Type Foundryja.
"Nakon što smo istražili sve opcije, zaključili smo da je dovoljan samo redizajn, a ne potpuno novi dizajn", rekao je Higgins. Nova verzija logotipa izlazi uskoro.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati