Zašto Netflix otvara restoran?
VAŠA narudžba je stigla! Netflix priprema nešto posebno za obožavatelje njihovih omiljenih emisija o hrani. Otvaraju prvi kulinarski eksperiment, restoran NETFLIX BITES vrhunskog gastronomskog iskustva u kojima će jela pripremati neki od njihovih najpoznatijih kuhara.
Jeste li ikada gledali Chef’s Table (najdugovječniju reality, non-fiction seriju na Netflixu)? Ili Is It Cake? ili Iron Chef: Quest for an Iron Legend i poželjeli ste zaroniti u svoj TV i kušati ukusna jela na ekranu? Sada, prvi put, moguće je kušati jela iz spomenutih emisija koje nudi ovaj privremeni pop-up restoran.
Restoran se otvara 30. lipnja u Los Angelesu, a NETFLIX BITES će u središtu pozornosti staviti hvaljene kuhare iz popularnih Netflixovih serija kao što je kuhar Curtis Stone (Iron Chef: Quest for an Iron Legend), koji će surađivati s drugim voljenim Netflixovim kuharima kao što su Dominique Crenn (Chef's Table, Iron Chef: Quest for an Iron Legend), Rodney Scott (Chef's Table: BBQ), Ming Tsai (Iron Chef: Quest for an Iron Legend), Ann Kim (Chef's Table: Pizza), Nadiya Hussain (Nadiya Bakes), Jacques Torres ( Nailed It!) i Andrew Zimmern (Iron Chef: Quest for an Iron Legend).
Ove kulinarske legende udružit će se kako bi osmislile poseban degustacijski jelovnik koji sadrži ukusne zalogaje koji pokazuju njihove jedinstvene specijalitete i pružaju obožavateljima i ljubiteljima hrane jedinstveno restoransko iskustvo.
Povrh svega, obožavateljima omiljeni miksolozi iz Netflixovog Drink Mastersa - Frankie Solarik, Julie Reiner, LP O'Brien i Kate Gerwin - izradit će prilagođene koktele za ponudu pića.
"Pružiti svoju ljubav prema hrani ljudima diljem svijeta jedno je od najvećih uzbuđenja u mom životu, ali ovo iskustvo od zaslona do stola, da obožavateljima dam okus onoga što se događa na snimanju, jednostavno je sjajno. Okupljeni kuhari i miksolozi postali su TV ikone i silno sam uzbuđen što je moj tim u Curtis Stone Events uključen u pokretanje NETFLIX BITES,” rekao je kuhar Curtis Stone s Michelinovom zvjezdicom.
Od gledanja u ekran do ulaska u ekran
Od TV epizode do naručivanja s jelovnika, s NETFLIX BITES se stvara osobno iskustvo u kojem fanovi mogu uroniti u njihove omiljene emisije o hrani.
NETFLIX BITES nije prvi projekt širenja poslovanja u prodaju iskustva uživo ovog streaming servisa. Između ostalih The Queen's Ball: A Bridgerton Experience, Stranger Things: The Experience, Money Heist: The Experience oživljavaju ove svjetove kroz uranjanje aktivacije, maloprodajne trgovine i, sada, restorane.
Gdje i kada?
Ako ste preko ljeta planirali skočiti do Kalifornije, NETFLIX BITES će se otvoriti u Short Stories Hotelu 30. lipnja na ograničeno vrijeme u Los Angelesu, na adresi 115 S. Fairfax Ave. Restoran će biti otvoren od 17 do 22 sata sedam dana u tjednu. Subotom i nedjeljom nudit će meni za užinu od 10 do 14 sati. Rezervacije su dostupne na službenim web stranicama Netflixa.
IRL nije budućnost već sadašnjost
Termin IRL je skraćenica za pojam in real life - ili "u realnom svijetu ili životu". Kroz te kanale IRL-a teče fandom - gorivo koje potiče angažman i omogućuje povišene marže. Disneyland je prvo takvo pravo konzumersko iskustvo.
U novije doba Mickey Mouse pokrenuo je izvorni Disneyjev fandom stroj koji je od tada dorađen i poboljšan kroz strateške akvizicije Marvela, Lucas Filmsa i Foxa. Tijekom stogodišnje povijesti Disneyja, izbrusio je umjetnost unovčavanja ovih fandoma kroz impresivna iskustva u tematskim parkovima i opsežni razvoj trgovina i licenciranja proizvoda kako bi stvorio konstantno rastući tok prihoda.
Od osnivanja pa do danas Disney parkovi i proizvodi su jedini segment kompanije koji je konstantno donosio profit.
Širenje poslovanja
Iako je ovo prvi pop-up restoran za streamere, Netflix ima dugogodišnje iskustvo u održavanju IRL-a za obožavatelje svojih originala. Oni pružaju pretplatničku uslugu videa na zahtjev (SVOD) s mogućnostima istraživanja širenja angažmana izvan digitalne platforme.
Pod pritiskom investitora da povećaju profitabilnost svog trenutnog poslovnog modela, uvedene su usluge Paid Sharing i AVOD opcije s reklamama, kako bi povećale dostupnosti pretplate za povećanje profita.
IRL aktivacije su poligon za testiranje onoga što bi moglo doći sljedeće. Pogotovo jer se rast broja pretplata usporava i oglašivačkom AVOD modelu treba vremena da pruži značajan doprinos konsolidiranim prihodima; ovaj restoran je zapravo treći način monetizacije i zarade.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati