EUROPSKO TRŽIŠTE Novi pad dizelaša, Norveška više nije najveće tržište električnih automobila
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Toyota,BMW,VW
Izvor: ACEA
Izvor: ACEA
U PRVOM kvartalu ove godine udio dizelaša na europskom tržištu novih automobila je zabilježio drastičan pad.
Nestaju li dizelaši?
Usporedi li se prodaja s istim razdobljem lani udio dizelaša na tržištu smanjio se 17%, što u prijevodu znači kako je u Europi prodano 322.622 primjeraka s dizelskim motorom manje nego u istom razdoblju lani. Istovremeno, benzinci bilježe rast popularnosti od 14,6% i plus od oko 300.000 primjeraka za isti period.
Ukupno gledano, udio dizelaša na tržištu EU-a iznosi 37,9%, a benzinaca 55,5%.
Njemačka je europski broj 1
Najveći rast zabilježio je segment vozila s ekološkim pogonom. Prodaja plug-in hibrida porasla je čak 60,2%, dok je udio električnih automobila ubilježio skok od 34,3%.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sveukupno gledano, u Europskoj uniji je u prvom kvartalu prodano 69.898 vozila s mogućnosti punjenja (ECV - electrically-chargeable vehicles), što je plus od 47%. Udio hibrida je u istom periodu skočio 25,7% i iznosio 139.556 primjeraka.
Pritom Norveška nije europski broj 1 u prodaji elektrificiranih vozila. Pretekla ju je Njemačka koja bilježi rast od nevjerojatnih 73,4%, što znači da je u prvom kvartalu prodano čak 17.574 primjeraka takvih vozila.
Udio dizelaša na njemačkom tržištu je pao čak 21,3%, dok je udio benzinaca skočio 20,3%. Prevedeno, Nijemci su ove godine kupili oko 80.000 manje dizelaša u usporedbi s prvim kvartalom prošle godine.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati