Hrvatska YouTuberica: "Ljudi kupuju kuće nakon dvije godine snimanja videa"
HRVATSKA YouTuberica Ivana Blažoti Mijoč prije mjesec dana objavila je snimku svog porođaja, koja je izazvala velik interes javnosti. Dok su Indexovi čitatelji oko toga ostali podijeljeni, Ivanini pratitelji velikom su većinom reagirali pozitivno na snimku, kao i one koje su uslijedile, a prikazivale su prve dane s bebom.
Kako nam je Ivana otkrila, rijetko se susreće s negativnim komentarima.
"Moj sadržaj i publika su uglavnom pozitivni, pa takav bude i ton komunikacije. Ako se i pojavi koji, a nije konstruktivan, uglavnom ga ignoriram ili obrišem, ako je uvredljiv", kaže.
Dodaje da ni u stvarnom životu nije doživljavala neugodnosti. "Ako me netko i prepozna, to su uvijek lijepi susreti, uvijek se veselim upoznati ljude koji prate moj kanal i uživo."
S vremenom je i njena obitelj shvatila da YouTube nije samo hobi nego i ozbiljan posao.
"Kako sam sa snimanjem krenula još davne 2009., tada im je sve to bilo novo i čudno, a danas su se navikli, pa i sami nerijetko budu dio vlogova i videa", dodaje.
"Teme koje najčešće objavljujem su vezane za beauty tematiku (makeup tutoriali, recenzije proizvoda), lifestyle (moda, fitness), no najgledaniji su svakako tjedni vlogovi koje smo suprug i ja počeli snimati nedavno. Nakon što ste neko vrijeme prisutni online, ljudi vole zaviriti i u vaša četiri zida. Posebno otkad je u naš život stigla beba", govori nam i dodaje da 90 posto njenih pratitelja čine žene, najčešće između 18. i 34. godine.
"Najviše sam prisutna na Instagramu i YouTubeu, pa je tamo i moja publika najbrojnija. Na Facebooku sam prisutna, no nije mi baš drag, mislim da je to društvena mreža s najviše ogorčenosti. Ja se ni dan danas ne smatram 'uspješnom' ni 'popularnom'. Jednostavno radim ono što volim, trudim se da to radim što je bolje moguće, a kad to na kraju dana netko zapravo pogleda i dobijem pokoji pozitivan komentar, to je samo bonus. Možda je u tome tajna?" kaže.
Ističe da ljude koji je prate i podržavaju smatra svojim online prijateljima, pa ništa drugo osim iskrenosti prema njima ne dolazi u obzir.
"Posebno u vlogovima, gdje snimam situacije bez ikakvog plana i scenarija. Iako se ne čini tako, puno stvari ipak zadržim u privatnosti - ne snimam prijatelje i poznanike koji to ne žele. A ne prikazujem ni negativne situacije. Nekad ih snimim, primjerice sebe kako se žalim na nešto, onda to dan kasnije kod obrade videa izbacim jer mi se više ne čini kao toliki problem. Snimanje i obrada vlogova mi dođe kao besplatna psihoterapija", šali se.
Otkrila nam je i kako je nastala snimka porođaja.
"Prvotna ideja je bila da snimim taj dan za uspomenu mojoj obitelji i djetetu, no pratitelji su tražili da podijelim video i s njima. Kako smatram da se radi o jednom od najpozitivnijih trenutaka u životu, a pozitive u online svijetu definitivno nedostaje, odlučila sam ga podijeliti na svojem kanalu. I drago mi je što jesam, toliku količinu pozitivnih reakcija i komentara nisam mogla ni sanjati. Prisjetila sam mame na te divne trenutke, a ljudima koji se još nisu susreli s temom roditeljstva prikazala koliko je sve to skupa zapravo prekrasno iskustvo", kaže nam.
Ističe da u svojim videima ne voli govoriti o temama koje je ne zanimaju ili bi mogle na njen kanal privući publiku kakvu ne želi.
"Mislim da svi znamo o kojim se temama radi", dodaje kratko.
Prvi video snimila je za vrijeme studija informatike u Varaždinu. Bio je to make-up tutorijal kojim se prijavila na jedan natječaj, a beauty scena na YouTubeu tada je tek bila u povojima i bila je jedna od prvih beauty YouTuberica u Hrvatskoj.
Kako kaže, logično joj je da ljudi misle da influenceri ništa ne rade.
"Otkad sam se prvi puta zaposlila u online odjelu jedne velike korporacije, bližnjima bih satima morala objašnjavati što ja to zapravo radim. Iako su prisutni online, većini ljudi je online poslovanje još uvijek jedna velika nepoznanica. Produkcija jednog mojeg videa traje u prosjeku jedan radni dan. Iza jednog kvalitetnog videa stoje sati istraživanja, izrada plana, snimanje i obrada. Sve to radim sama", kaže.
Dodaje da bi nam prije nekoliko godina i ona rekla da se od YouTubea ne može živjeti, ali danas je odgovor potpuno drugačiji.
"Meni je danas YouTube glavni izvor prihoda. Ljudi će prije poslušati savjet nekog iz susjedstva, što su prepoznali brojni brendovi i uvrstili ovaj oblik oglašavanja u svoje marketinške budžete. Što se ostatka svijeta tiče, reći ću vam samo da američki YouTuberi kupuju kuće nakon samo nekoliko godina prisustva na toj mreži. Najfascinantniji primjer je 19-godišnji James Charles koji je to uspio nakon samo dvije godine snimanja makeup videa", priča nam.
Naglašava da je na YouTubeu potpuno spontana, osim kad snima video na neku temu za koju je potreban strukturirani plan. Fotke za Instagram obrađuje, jer smatra da je to danas svojevrsna norma za tu društvenu mrežu. Ali, naglašava, i tu zadržava svoju osobnost i šaljiv ton kroz Instagram stories i opise fotografija.
"Voljela bih i dalje stvarati online sadržaj, bez obzira na platformu. Plan mi je i okupiti tim ljudi uz koje će moj sadržaj biti još redovitiji i kvalitetniji. Super stvar je to što vas ovaj tip posla ne veže za jednu geografsku lokaciju, pa je i iseljavanje opcija. Suprug i ja bismo voljeli sinu osigurati što pozitivniju i stimulativniju okolinu za odrastanje, pa vjerujem da ćemo se time povoditi u daljnjem planiranju", zaključuje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati