Pitali smo Tele2, HT i A1 o problemima s Huaweijem, evo što kažu
VIJEST da je Alphabet Inc’s Google, krovna Googleova firma, odlučio prekinuti suradnju s Huaweijem uzdrmala je svijet, a mi smo kontaktirali najveće teleoperatere u Hrvatskoj da vidimo što će to značiti za njihove korisnike.
Pitali smo ih što će za njihovo poslovanje značiti ova vijest, hoće li to utjecati na njihove korisnike i na koji način te hoće li i dalje u ponudi svojih paketa nuditi Huawei uređaje.
A1: Pratimo razvoj događaja
I HT i A1 su nam odgovorili da prate razvoj događaja s Huaweijem.
"Pozorno pratimo razvoj događaja i način na koji će se ova globalna situacija održavati na pojedina lokalna tržišta. Prema nama dostupnim informacijama, Huawei će nastaviti pružati sigurnosna ažuriranja i usluge nakon prodaje svim postojećim Huawei i Honor pametnim telefonima i tabletima, kako onima koji su prodani tako i onima koji su na zalihama. U kontaktu smo sa svim našim uključenim partnerima i postupat ćemo, kao i uvijek, u interesu naših korisnika i s ciljem njihove zaštite", stoji u odgovoru Korporativnih komunikacija A1 Hrvatska.
HT: Prerano je za konkretne komentare
Slično su nam odgovorili i u Hrvatskom Telekomu.
"Hrvatski Telekom prati događanja na svjetskoj sceni vezana uz Huawei, no još uvijek je prerano za davanje bilo kakvih konkretnih komentara", kažu nam u Odjelu za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.
Huawei se danas obratio korisnicima, postojećim i budućim.
Kako javlja portal Verge, Huawei je poručio kako će, u vidu sigurnosnih ažuriranja, pružiti podršku svim postojećim korisnicima, ali i svima koji budu kupili njihove uređaje koji su trenutno na zalihama širom svijeta.
Tele2: Ovo se odnosi samo na buduće vlasnike
"Prema našim saznanjima Googleova odluka se odnosi samo na buduće Huawei uređaje, a ne na uređaje koji su već na tržištu. S obzirom na to da se odluka i njene okolnosti još uvijek analiziraju, trenutno ne uvodimo nikakve promjene koje bi utjecale na naše korisnike i korištenje postojećeg Huawei uređaja.
Napominjemo kako svakoj situaciji koja može utjecati na kvalitetu naše usluge i korisničkog iskustva pristupamo ozbiljno, pa tako i ovu želimo detaljno sagledati i proučiti. O svim ćemo našim idućim koracima korisnike i javnost pravovremeno informirati", kazali su za Index iz Tele2.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati