Američka mornarica će se umjesto na Super Bowlu oglašavati na gaming turnirima
RATNA mornarica SAD-a odlučila je napraviti veliki zaokret u promociji i regrutaciji pa će sada kampanje usmjeriti prema esportu i YouTubeu umjesto televiziji, radiju i plakatima, koje je dosad najviše koristila. Tvrde kako nema smisla plaćati reklame za vrijeme Super Bowla kada ciljana skupina u dobi između 17 i 28 godina to ne gleda.
Američka ratna mornarica u 2020. želi 5100 novih pripadnika koji će se priključiti preostalih 340.500. To planiraju napraviti promocijom u esportu i na digitalnim kanalima koje predvodi YouTube. Čak 97 posto marketinškog budžeta otići će na esport i YouTube, a preostalih tri posto na radio i plakate. Kampanje će krenuti u veljači i mogle bi sadržavati sve od videoreklama i oglasa za vrijeme esport mečeva pa sve do velikih esport turnira.
Svoju odluku temelje na istraživanju Syracuse Universityja koje predviđa da će esport publika do 2021. doseći broj od 84 milijuna. Time bi esport prestigao sve američke profesionalne sportske lige osim NFL-a, za koji je predviđen 141 milijuna gledatelja u istom vremenskom periodu. "Kada pogledamo sport, vidimo kako je esport jako mlad", rekla je Sandra Muoio iz WM Globala.
Američke zračne snage već su napravile iskorak u esport u suradnji s ELEAGUE, profesionalnom sportskom ligom, a sponzorirali su i američku esport kompaniju Cloud9 te su prema dostupnim informacijama jedan od najvećih neendemskih sponzora u esportu u 2019.
Kopnena vojska SAD-a već ima esport timove u igrama kao što su Rainbow Six Siege, Call of Duty i CS:GO. Natječu se na turnirima, dok su na nekima bili i partneri. Organizirali su i prenosili vlastita natjecanja za vojnike i veterane. Imaju i vlastiti "gaming truck", prijevozno sredstvo opremljeno tako da u njemu može igrati osam igrača. To su poprilično ozbiljni napori kako bi se vojska predstavila u što boljem svijetu, ali i dobar primjer kako se to u esportu može napraviti.
Ono što prepoznaju pripadnici oružanih snaga SAD-a uskoro će i drugi koji žele doprijeti do mlade digitalne publike, iako su neki to već odavno prepoznali. To ne znači da će sport ostati bez sponzora i partnera, nego da publika koja ga prati polako stari i tu će doći do određenih promjena.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati