Matanić je influencere nazvao neradničkom bagrom. Pogledajte kako je on influencao
DALIBOR MATANIĆ influencere je nazvao "neradničkom bagrom". "Zašto najbolji glumci nisu influenceri? Zašto najbolji glazbenici nisu influenceri? Zato što je influencerstvo koje hoće stvari džaba - rezervirano za šljam", napisao je Matanić, a mi smo se odlučili prisjetiti kako je on nekad influencao.
Još 2007. godine Matanić je u medijima hvalio svoj Nissan Qashqai. "Filmski redatelj Dalibor Matanić jedan je od rijetkih koji je svoj Nissan Qashqai dobio vrlo brzo nakon rezervacije", pisalo se tad uz Matanićeve hvalospjeve automobilu.
"Ovaj auto kao da je šiven po mojoj mjeri. Nisam želio klasični SUV, već neki crossover kao što je Qashqai. Odgovarao mi je i izgledom i svim drugim obilježjima i zato sam se odlučio za kupovinu. Nije previsok, nije prenizak, nije prevelik, već je jednostavno optimalan", pričao je Matanić pa dodao da mu je najvažnije da se u automobilu - osjeća veselo.
"To znači da jedva čekam da sjednem za volan i odem negdje u prirodu, a s druge strane važno mi je da mi auto savršeno paše, kako kažu, pod volanom. Qashqai je spoj auta koji je idealan i za grad i za vožnju izvan grada. Jednostavno nema greške. Izvrsno je što vozeći se u njemu nemam osjećaj da sam u terenskom vozilu u smislu udobnosti vožnje jer u Qashqaiju imam osjećaj vožnje kao u limuzini. Odlično je napravljen. Spojio je kvalitete gradskog auta i terenskog vozila", nije štedio riječi.
2011. godine Matanić prebacio se na drugi automobil pa je reklamirao Renault Megane Coupe te besplatno preuzeo ključeve od tadašnjeg generalnog direktora tvrtke Renault Nissan Hrvatska Zorana Vujasinovića.
"Ovo je auto za hedoniste! Uz ovakav automobil mogu skrenuti s puta i hrabro i brzo povesti se cestama smišljajući scenarij novog filma kao lijek protiv apsurda i usporenosti koji okružuju naše živote", rekao je tad inspirirani Matanić.
Iste godine njegovo se ime spominjalo vezano uz mobitel Nokia N8. Matanić je, naime, mobitelom snimio film Bad Blue Boy. I to baš Nokijom N8, naglašavao je i u medijima i na društvenim mrežama. Poput kakvog influencera.
"Snimanje filma Nokijom N8 bilo je iznimno zanimljivo i sve u svemu odlično iskustvo iz nekoliko razloga. Osim što ljudi ne primjećuju da snimate film, zbog čega su prirodniji i pristupačniji, otvaraju se mogućnosti za snimanje situacija i predmeta koji se inače ne mogu snimiti zbog potrebne brze reakcije", govorio je tad.
"Prije desetak godina bilo je in snimati fotoaparatom, a u posljednje vrijeme se usavršavaju mobiteli. Vjerujem da će se u narednih pet godina pametni telefoni sve više koristiti u filmskoj industriji i ne sumnjam da budućnost ide u tom smjeru. Puno su manji troškovi, tehnika postaje dostupnija i Nokia N8 sa snimanjem videa HD kvalitete to potvrđuje", hvalio je mobitel.
Novijih godina Matanića se može sresti i na modnim eventima kakve pohode brojni influenceri. Tako je 2016. godine na modnom eventu u centru Zagreba podržavao suprugu Helenu Minić Matanić u njenoj suradnji s jednim concept storeom. Matanić je tad pozirao na crvenom tepihu te se družio s poznatim Hrvaticama koje su promovirale concept store.
A influencanjem se često bavila i njegova supruga Helena pa je tako iste 2016. godine u medijima "otkrivala" u čemu je tajna njenog izgleda nakon poroda. Promovirala je tad terapiju dermarolerima u jednom salonu ljepote.
"Terapiji dermarolerima podvrgavam se već neko vrijeme, a o njoj sam saznala preko interneta. Inače nisam pobornica nekih velikih estetskih zahvata, no ovdje je riječ o nečem potpuno neinvazivnom. Sam tretman je potpuno bezbolan, vrlo je brzo gotov i mislim da ima dobar efekt", hvalila je tretman na sva zvona.
U kolovozu iste godine Matanićeva supruga reklamirala je i sarajevski modni brend s još nekoliko kolegica te se pojavila u njihovom editorijalu za novu kolekciju.
A znala je popratiti i događaje poput otvaranja slastičarnice u jednom zagrebačkom shopping centru.
Ove godine okrenula se influencanju frizerske tematike pa je promovirala jedan zagrebački frizerski salon u kojem je obojila kosu.
U influencanje su uključili i roditeljstvo. Par je 2018. godine promovirao i putni krevetić za djecu kakav promoviraju i influenceri poput primjerice Elle Dvornik. Njihova imena te su se godine spominjala u promo tekstovima tvrtke koja se bavi proizvodnjom krevetića.
"AeroMoov su prepoznale brojne mame i tate, a posebno ga često koriste oni koji vode aktivan život te puno rade i putuju s djecom, kao što su Nevena Rendeli, Ella Dvornik, Helena Minić i Dalibor Matanić te Mirna Medaković Stepinac", pisalo je u promo tekstu.
Zatim su se okrenuli i kolicima pa su zajedno promovirali jedan brend.
"Prepoznale su ga i brojne slavne osobe u Hrvatskoj, pa smo tako mogli vidjeti kako ih guraju Helena Minić i Dalibor Matanić, Daria Lorenci, Vanja i Luka Modrić, Marijana Batinić, te Ivica i Elin Kostelić", pisalo se u promotivnim tekstovima.
Valja podsjetiti i na 2019. godinu kad je Matanić snimao promidžbeni spot o Rijeci kao o Europskoj prijestolnici kulture 2020. Reklamni video spot naziva Port of Diversity financirale su Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Rijeke, u suradnji s Gradom Rijekom i TD Rijeka 2020. Procijenjena vrijednost projekta iznosila je 450.000 kuna s uključenim PDV-om.
Matanić je bio redatelj i središnjeg programa otvorenja godine Europske prijestolnice kulture. Za umjetničku režiju svečanog otvaranja, izradu osnovnog sinopsisa, izradu razrađenog hodograma za sve elemente glavnog programa svečanog otvaranja, dogovor i koordinaciju s umjetnicima i izvođačima, sudjelovanje u probama i na događanju, sudjelovanje u marketinško-komunikacijskim aktivnostima za Matanića je ugovoren iznos od 63.750,72 s PDV-om, prenijela je Rijeka Danas.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati