Toyota uvodi do 10 godina jamstva
TOYOTA je redovito u vrhu kad se ispituju pouzdanost vozila i zadovoljstvo vlasnika, a sada je u istom smjeru krenula i s novom uslugom nudeći do 10 godina jamstva.
Toyota predstavlja Relax program koji omogućuje jamstvo na vozila stara do 10 godina i unutar 160.000 prijeđenih km. Vrijedi čak i za ona vozila koja su neko vrijeme bila izvan jamstvenog perioda. Program jamstva se aktivira u ovlaštenom servisu nakon isteka tvorničkog jamstva, i to nakon redovitog servisa. Jamstvo vrijedi do sljedećeg servisnog intervala propisanog prema uputi proizvođača, što je obično 12 mj. ili 15.000 km. Stoga je jedini uvjet da se rabljeno vozilo redovito održava u ovlaštenom Toyota servisu te da se sukladno preporukama otklanjaju uočeni nedostaci.
Program jamstva je vezan za određeno vozilo i njegov broj šasije pa se prenosi na novog vlasnika u slučaju prodaje vozila. Napomenimo i kako je aktivacija jamstva u potpunosti besplatna te su jedini troškovi rad i potrošni materijal prilikom servisiranja vozila.
Vlasnik vozila s aktivnim Toyota Relax programom ima pravo na besplatan popravak u skladu s uvjetima. Prednosti vlasnik može iskoristiti u slučaju kvarova mehaničkih, elektroničkih ili električnih komponenti vozila koji se mogu pripisati pogreškama u procesu proizvodnje ili ugradnje.
Usluga je od travnja 2021. dostupna za aktivaciju u svim ovlaštenim Toyota servisima.
Česta pitanja
Može li svaka Toyota biti uključena u Toyota Relax program?
Sva Toyota vozila koja se redovito održavaju kod ovlaštenog Toyota servisera mogu biti uključena ako ispunjavaju sljedeće kriterije prihvatljivosti:
• Do isteka tvorničkog jamstva mora ostati manje od 1 godine ili manje od 15.000 km
• Vozilo je mlađe od 10 godina i ima manje od 160.000 km
• Vozilo je ispravno.
Dodatni uvjeti su da se vozilo ne koristi za posebne namjene te da na vozilu ne postoji dijagnostički kod pogreške izbrisan u posljednjih 30 dana ili 1500 km prije nego što je vozilo stiglo u ovlašteni Toyota servis.
Koliko traje Toyota Relax program?
Do datuma sljedećeg redovnog servisa - obično 12 mjeseci ili 15.000 km - što prije nastupi.
Kada se aktivira program?
U trenutku kada vozilo obavi redovni servis u ovlaštenoj mreži Toyota servisa.
Što ne uključuje Relax?
Program ne pokriva kvarove koji su posljedica redovnog trošenja komponenti uslijed eksploatacije ni razne manifestacije kao što su npr. buka, vibracije i slično; dijelove karoserije, gumene dijelove, dijelove unutrašnjosti, kvarove nastale kao posljedice vanjskog utjecaja ili prirodne pojave, sabotažu i/ili pojave uzrokovane nemarom, vanjske manipulacije, reprogramiranje itd.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati