FOTO Iznenađenje iz Porschea: Cayman ima srce 911-ice i cijenu od milijun kuna
CAYMAN nerijetko zovu baby-911, a nakon ovog modela razlika između ta dva modela je još i manja.
Iako ulazni 718 koji se nudi u toples i coupe izvedbama ne ostvaruje rekordne prodajne rezultate, u ponudi ima bitno mjesto. On je ogledalo Porschea u segmentu gdje tek treba zaželjeti dobrodošlicu svojim poklonicima, posebno onima koji to žele biti.
A kako se ne bi osjećali zapostavljeno tu je sada novi motor, dvostruko veći i moćniji od ulazne izvedbe. Upravo tako, nosi ime 718 Cayman GT4 RS, a pokreće ga zvijer iz modela 911 GT3. 4.0-litreni boxer ovdje daje "tek" 500 KS i 449 Nm, a vrti se i do 9000 o/min. Omogućit će sprint do 100 km/h u 3.4 sekunde, ali i 315 km/h maksimalca, što su itekako ozbiljne vrijednosti dostojne najboljih supersportaša. I ne samo to, jer će krug na Nürburgringu odraditi za samo 7:04.511. Nema sumnje, s dodatnih 80 KS i dalje postavljenim crvenim područjem ovo je osjetno ozbiljniji trkač od običnog GT4. I dobro vidite: bočnih prozora nema jer su morali ugostiti velike usisnike zraka.
A pritom nije sve u motoru. Prije svega tu je 22 kg manja masa kao posljedica upotrebe karbona, ali i dodatno olakšanih detalja poput stražnjeg stakla i vrata. U konačnici Cayman sad broji 1464 kg. Koristi i trkaći ovjes koji ga čini još 2.5 cm bližim podlozi. Poput pravog bolida ima i kotače sa središnjim zaključavanjem, a novi difuzori i podesivi elementi aerodinamike donose do 25% više potisne sile.
I sada loše vijesti, koje će vas odmah spustiti na snijeg. Prvi primjerci u salone stižu na proljeće,a start će biti na granici od oko milijun kuna. I još jednom: ovo je posljednje od klasičnog sportaša jer novi Cayman dolazi 2023. godine i imat će električni pogon.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati