Hajdukov marketing je na neviđenom nivou za Hrvatsku
HAJDUK je u ovom prijelaznom roku doveo četiri nova igrača i ozbiljno je posložio momčad za borbu za naslov prvaka. U svakoj liniji doveo je po jednog jako dobrog igrača i Hajdukova momčad trenutačno izgleda kao najveći Dinamov konkurent u ovogodišnjoj borbi za titulu prvaka Hrvatske.
Hajduk možda ne bude prvak, ali utjeha će mu biti da je bar u nečemu u zadnje vrijeme apsolutni prvak Hrvatske. Splitski klub podigao je klupski marketing na dosad neviđeni nivo za hrvatske prilike i po tome se u Hajduk mogu ugledati i Dinamo i Osijek i Rijeka. Treba pohvaliti i Osijek koji je, osobito prošle sezone, u maniri velikih europskih klubova zabavljao svoje navijače na društvenim mrežama simpatičnim snimkama, ali kad je sadržaj u pitanju, Hajduk nema konkurencije.
Hajduk pokrenuo televiziju
Prije nego što je pandemija koronavirusa puno toga pokvarila, Hajduk je pokrenuo svoju televiziju i digitalnu platformu koja je uoči svake utakmice imala emisiju s gostom. Nakon završetka utakmice uživo su se emitirale izjave aktera susreta, a nekad čak i gostujućih igrača ili trenera. Nešto slično danas ima Osijek uoči utakmice dok Dinamo i Rijeka tome ne daju previše pažnje.
Kad je predstavljanje novih igrača u pitanju, Hajduk je u ovom prijelaznom roku oduševio svoje navijače koji su objave u kojima su predstavljeni Nikola Kalinić i Portugalac Ferro popratili tisućama lajkova i, sasvim očekivano, euforičnim komentarima. Hajduk ima ozbiljnu videoprodukciju već nekoliko sezona, a Dinamo je tek ove sezone napravio nešto po pitanju sadržaja na društvenim mrežama.
U predstavljanje Ferra Hajduk je kao glumca uključio i sportskog direktora Mindaugasa Nikoličiusa koji je imao glavnu ulogu u filmu u kojem Portugalcu pokazuje snimke Hajdukovih navijača i tako ga nagovara da potpiše.
Kad je Kalinić u pitanju, Hajdukova ekipa potegnula je do Verone gdje je odradila fotografiranje i predstavljanje u starom rimskom amfiteatru uz prigodnu priču. Hajduk u gotovo svakoj objavi na društvenim mrežama igra na emociju navijača prema Livaji, Kaliniću i Hajduku općenito te to čini sjajno.
Dinamo se probudio tek ove sezone
Ostanak Oršića te dolasci Emrelija i Bočkaja popraćeni su Dinamovim kvalitetnim videosadržajem iako se kod dolaska Bočkaja Dinamu potkrao lapsus u kojem je u prvoj u nizu objava tzv. “teaser kampanje” otkriveno o kome se radi. No, činjenica je da je Hajduk za dolaske Ferra i Kalinića praktički smislio scenarij za videosadržaj i vrhunski ga producirao te odnio pobjedu u odnosu na konkurente.
Hajduk je zadnjih nekoliko sezona uredno sat vremena prije utakmice objavljivao sastav, što je dugogodišnja praksa svih europskih klubova, dok je Dinamo to do ove sezone radio praktički kad je utakmica počela što nije imalo previše smisla.
Tek ove sezone hrvatski prvak je na vrijeme obavještavao navijače tko će igrati i tako skupljao više lajkova nego prije iako mu se i dalje zna dogoditi da sastav objavi 20-ak minuta prije početka utakmice.
Hajdukov tehnički sponzor puno kreativniji
Hajduk je debelo ispred konkurencije kad su u igri i navijački rekviziti i ponuda u fan shopu iako mu tu jako na ruku ide talijanski Macron, koji je tehnički sponzor kluba. Talijani Hajduku rade praktički sve što poželi ili naruči dok je Dinamo manje-više osuđen na ono što mu Adidas pošalje.
Adidas u svojem portfelju ima najveće svjetske klubove i potpuno je koncentriran na njih dok ostalim klubovima ne pridaje previše pažnje. Tako se Dinamovi navijači često žale da atraktivnih artikala ponestane u najpopularnijim veličinama pa se i po nekoliko mjeseci čeka da stigne nova pošiljka, ali tu Dinamo ne može previše.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati