Nestle prošle godine podigao cijene, ostvario znatno veći prihod
ŠVICARSKI prehrambeni koncern Nestle izvijestio je danas da je 2022. godinu zaključio sa znatno većim prihodom, pridruživši se nizu prehrambenih kompanija koje su slabiji obujam prodaje nadoknadile podignutim cijenama.
Nestleov prihod porastao je lani 8.4 posto, na 94.4 milijarde švicarskih franaka (95.5 milijardi eura). Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja odnosno kupnja imovine, stopa rasta iznosila je 8.3 posto. Obujam prodaje, iskazan realnom internom stopom rasta, bio je na razini 2021. godine, pokazuje izvješće.
Podigao cijene za 8.2 posto
Kompanija je u 2022. podigla cijene za 8.2 posto, ali joj je neto dobit unatoč tome gotovo prepolovljena, kliznuvši na 9.3 milijarde švicarskih franaka.
"Prošla je godina donijela mnoge izazove i teške odluke za obitelji, zajednice i kompanije. Inflacija je porasla na neviđene razine, pritisak na troškove života pojačan je, a posljedice geopolitičkih napetosti osjetile su se u cijelom svijetu", rekao je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider.
I Coca-Cola i Unilever izvijestili su o snažnom rastu prihoda zbog podignutih cijena koje su nadoknadile slab obujam prodaje. Nestle u ovoj godini očekuje organski rast u rasponu od šest do osam posto.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati