Sve je bliže dolazak novog Renaulta 4. Ovo su zadnje informacije
KAO DIO svoje strategije Renaulution, Renaultov šef Luca de Meo rekao je da se planira barem još jedno ponovno oživljavanje imena starog modela. Prvi model ovog retro-futurističkog plana je povratak R5 kao električnog modela i kao nasljednika Zoe.
Godinu dana kasnije, R4 će također biti lansiran - također kao električni automobil. Daljnja potvrda R4 stigla je s registracijom u Europskom patentnom uredu. Renault je tamo zaštitio novi logo R4: broj 4 ugrađen u novi Renaultov romb.
Renault 4 ili skraćeno R4 proizvodio se od 1961. do 1992. i prodan je preko osam milijuna puta diljem svijeta. Mali automobil, koji je također bio dostupan kao komercijalno vozilo s dvoja vrata i blago podignutom karoserijom, smatran je praktičnim i jeftinim.
Konačna verzija bit će znatno urbanija
Novi Renault 4 se kao Izložbeni automobil na sajmu u Parizu pojavio se kao pravi SUV. Kako bi to postigli, Francuzi su, između ostalog, postavili rezervni kotač na istaknuto mjesto na karbonskom krovu ispod zateznih traka u žutoj boji. Kratki prepusti jamče velike pristupne kutove; Kamere zamjenjuju vanjska ogledala, a sprijeda svijetle matrična LED svjetla.
U produkcijskoj verziji, tvrdi se, R4 dolazi konvencionalnijeg vanjskog stila nego što je sugerirao konceptni automobil. Prednji dio i kružna prednja svjetla ostaju isti. Upitno je hoće li, poput konceptnog automobila, oni biti okruženi uskim kromiranim rubom i zauzimaju li cijelu širinu vozila u cjelini.
Razlike su izraženije u bočnom prikazu. Rašireni lukovi kotača ustupaju mjesto konvencionalnim lukovima kotača, ultra-tanki nosači retrovizora s kamerama zamijenjeni su konvencionalnim retrovizorima koji se nalaze u trokutu prozora. Kvake na vratima izvedene su kao nosači.
Ista platforma kao i R5
Straga se očekuju uspravna stražnja svjetla i registarska pločica smještena niže u preklopu. Stražnje staklo će u standardnoj izvedbi biti nešto veće i naravno opremljeno i brisačem stražnjih svjetala.
Renault R4 temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro poznate platforme CMF-B EV. Osim R4, na njemu su bazirani Renault 5 E-Tech Electric, Alpine A290 i nadolazeća električna Nissan Micra.
Renault 4 će posuditi tehnologiju od Renaulta 5, tako da će se koristiti sinkroni motor u tri razine snage - uvijek s pogonom na prednje kotače.
U prvoj fazi R4 će proizvoditi 70 kW i 215 Nm, a slijedi je verzija od 90 kW i 225 Nm - obje su dobre za oko 300 kilometara dosega. Top model je R4 sa 110 kW i 245 Nm okretnog momenta i ima oko 400 kilometara. Verzija od 110 kW opremljena je baterijom od 52 kWh, a manji R4 s verzijom od 40 kWh.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati