"Zbogom, Instagrame": Aplikacija potvrdila testiranje nepreskočivih oglasa
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
INSTAGRAM je potvrdio da testira oglase koje korisnici neće moći preskočiti, odnosno neće više moći skrolati dalje dok im aplikacija to ne dozvoli, slično oglasima na YouTubeu i brojnim besplatnim igrama za mobitel. Ovi će oglasi prikazivati odbrojavanje kako bi korisnici znali koliko će vremena proći dok im aplikacija ne dozvoli da nastave pregledavati sadržaj.
Korisnici ne kriju nezadovoljstvo
Instagram je već uveo plaćeno korištenje aplikacije za korisnike u EU koji ne žele vidjeti oglase, a ovim potezom idu i korak dalje.
"Uvijek testiramo formate koji mogu donijeti vrijednost oglašivačima", rekao je glasnogovornik tvrtke Meta za TechCrunch. "Dok testiramo i učimo, redovito ćemo javljati rezultate testova." Neki korisnici Instagrama već su primijetili novi format reklama. Jedan korisnik X-a (Twittera) objavio je screenshot jednog takvog oglasa, a potez tvrtke je nazvao "suludim".
Na novost su se požalili i korisnici Reddita. Jedan je korisnik podijelio screenshot reklame koja ga je dočekala dok je koristio aplikaciju. "Uskoro za sve. Ovo je kap koja je prelila čašu kad je riječ o Instagramu. Već sam nekako mogao tolerirati hrpu reklama na aplikaciji, ali da ih ne mogu preskočiti? Gonite se", napisao je.
Javili su se još neki komentatori koji su uočili ovu značajku: "Mrzim ovu novu 'značajku', tako je invazivna", "Zbogom, Instagrame, ne treba mi to", "Upravo mi se prikazao prvi", "Ugasio sam aplikaciju čim sam vidio ovakav oglas", "Pauza za reklamu, pauza od aplikacije", "Prikazuju mi se takvi oglasi već nekoliko dana", "Čim sam vidio reklamu, zatvorio sam aplikaciju".
Instagram još nije otkrio gdje se u aplikaciji pojavljuju ovi oglasi ni testiraju li značajku globalno. U svakom slučaju, prema izjavama i screenshotovima korisnika, prekidi se pojavljuju dok gledate video objave.
Nije poznato ni hoće li se ovi oglasi prikazivati korisnicima plaćene usluge, iako nema smisla da aplikacija za 12.99 eura mjesečno ukloni oglase samo djelomično.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati