Krenuli HŽ-om na more, vlak se pokvario, satima na vrućini čekali bus
PUTNICI iz Zagreba jutros su se ukrcali na vlak za Split. Vlak se pokvario i ostali su čekati u mjestu Lovinac. Oko 12 sati, po najvećoj vrućini, izašli su iz vlaka i čekali zamjenski prijevoz. Oko 14:50 došao je autobus.
"Neki su ljuti, drugi su već naviknuli na ovo s HŽ-om"
"Bogu iza nogu, nema dućana, kafića", kaže čitateljica koja je dojavila vijest o nezgodi, a zaputila se vlakom prema Splitu te s ostalim putnicima zaglavila na željezničkoj stanici. "Sjedimo u sve manjem hladu i čekamo autobuse koje će poslati po nas. Jedan gospodin je ljut, pokušava uhvatiti bus u Splitu za Pivat, par žena 'hvata' trajekte i katamarane na koje će zakasniti. Neki su ljuti, drugima je to avantura na koju su navikli s HŽ-om", dodaje čitateljica.
Djelatnici stanice Lovinac priskočili su u pomoć putnicima.
"Svaka čast ljudima koji rade na željeznici, koji su nas u Lovincu ugostili, brinuli o nama kao o maloj djeci. Kava, piće, pivo, voda, tješe nas. Takvim ljudima treba stvarno zahvaliti", kazao je Nikola, jedan od putnika.
HŽ: Putnici imaju pravo na povrat 50% cijene karte
Oko 17 sati stigla je reakcija HŽ-a.
"Prije svega ispričavamo se putnicima vlaka 521.
Danas je tijekom vožnje vlaka 521 (Zagreb 7.07 – Split 14.00) ) u 12.18 sati u kolodvoru Lovinac došlo do kvara lokomotive uslijed visokih temperatura. Po zaustavljanju vlaka kontaktiran je autobusni prijevoznik koji je dva autobusa mogao ispostaviti u oko sljedeća dva sata. Putnicima su odmah podijeljena pića i hrana iz vlaka te im je dodatno poslana voda u kolodvor Lovinac. S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu.
S obzirom na kašnjenje vlaka dulje od 120 minuta, sukladno Uredbi (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u visini od 50 % cijene karte. Zahtjev za ostvarivanje navedenog prava putnici mogu preuzeti online na https://www.hzpp.hr/prava-putnika u dijelu Naknada za kašnjenje ili na blagajnama. Zahtjev i ovjerenu kartu putnici mogu poslati poštom ili na e-mail reklamacije@hzpp.hr.
Još jedanput ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja vlaka", objavili su iz HŽ-a.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati