"Brend je mrtav": Birkenstock ima nove cipele, mnogi izrazili negativno mišljenje
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
FILSON, poznati brend iz Seattlea, udružio je snage s Birkenstockom te su lansirali svoju prvu zajedničku kolekciju obuće.
Tri stila obuće
U kolekciji se nalaze tri stila obuće koja kombiniraju prepoznatljiv izgled Birkenstocka s Filsonovim rustikalnim šarmom. Prvi model, London Methow, niske su cipele s gornjim dijelom od kože i potplatom od pluta, što je karakteristično za Birkenstock. Drugi model dolazi u bogatim smeđim tonovima, ali s dijelovima od antilopa umjesto kože.
Kolekcija uključuje i dvije vrste čizama. Lahti čizme su svestrane - mogu se nositi kao papuče ili kao obuća za suhe dane na otvorenom. S druge strane, Skykomish čizme su dizajnirane za najteže uvjete. Ove čizme imaju višeslojnu konstrukciju, Filsonov poznati Tin Cloth materijal i teksturirani gumeni potplat, što ih čini otpornima na teške vremenske uvjete.
"Izgledaju užasno"
Kolekcija je dostupna u Filsonovoj novoj trgovini u Milanu, a možete je pronaći i online. Međutim, reakcije na društvenim mrežama, osobito na Instagramu, nisu baš pozitivne. Mnogi ljudi su razočarani visokom cijenom. Iako neki hvale dizajn i izgled obuće, većina komentara fokusira se na to da je cijena previsoka i da dizajn nije baš najbolji.
"Polagao sam velike nade u ovo, ali wow... izgledaju užasno", "Mislim, 350 eura za par papuča? Smiješno", "Brend je mrtav", "Jako sam se razočarao. Birkenstock, volim vas, ali ozbiljno… ne trebaju vam ovakve suradnje", "Ovo je totalni promašaj", glase komentari ispod Instagram objave.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati