Za ovaj brend sigurno niste čuli, a dizajneri interijera ga obožavaju
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
MUJI je japanski brend koji se proslavio minimalističkim pristupom dizajnu i filozofijom "manje je više". Njihov cilj bio je stvoriti proizvode koji su funkcionalni, jednostavni i pristupačni, a istovremeno odražavaju japansku kulturu minimalizma. Iako je Muji započeo kao trgovina s osnovnim kućnim potrepštinama, danas je mnogo više od toga - postao je globalni simbol održivosti, kvalitete i stila.
Njihovi proizvodi, od namještaja i odjeće do kućanskih aparata, često dolaze u neutralnim tonovima i jednostavnim oblicima, čime omogućuju kupcima da ih lako uključe u bilo koji prostor ili osobni stil. Muji se fokusira na korištenje prirodnih materijala i minimaliziranje otpada, što ga čini vrlo atraktivnim za sve koji žele uskladiti svoj život s održivim vrijednostima.
Brend se također ponosi svojom filozofijom dizajniranja za dugovječnost. Umjesto da stvori proizvode koji brzo postaju zastarjeli, Muji nastoji stvoriti stvari koje će trajati i zadržati svoju funkcionalnost i estetiku kroz godine. To je jedan od razloga zašto je Muji postao sinonim za lifestyle koji potiče smanjenje nepotrebne potrošnje i naglašava važnost kvalitete.
Obožavaju ga i dizajneri interijera, poput Phoenixa Greya
Obožavaju ga ne samo ljubitelji minimalizma već i oni u potrazi za kvalitetnim i praktičnim proizvodima, a i dizajneri interijera koji cijene jednostavnost i funkcionalnost. Dizajner Phoenix Grey pohvalio je Muji proizvode, posebno one za čišćenje, a tijekom svog posjeta jednoj od njihovih trgovina otkrio je koje proizvode iz njihove kolekcije biraju dizajneri interijera za svoje domove.
Napomenuo je kako mnogi brendovi nude proizvode za čišćenje u najčešće upečatljivim bojama, dok Muji, s druge strane, svoje proizvode nudi u neutralnim tonovima, što Phoenix smatra "fantastičnim". Istaknuo je da upravo zbog toga nema potrebe da se "skrivaju", jer se savršeno uklapaju s ostatkom dekora u domu.
Pohvalio je i prekrivače i posteljinu brenda: "Najudobnija ikad"
Pohvalio je i prekrivače i posteljinu brenda, nazivajući ih "najudobnijima koje ćete ikada kupiti". Istaknuo je da posjeduje one u najvećoj veličini i da ih obožava. "Ako tražite bilo što organsko, možete to pronaći ovdje", dodao je, referirajući se na Mujijevu ponudu posteljine od pamuka, lana ili mješavina prirodnih materijala.
U videu je također naglasio da je opsjednut organizacijom doma i pohvalio Mujijeve modularne organizatore. "Jebeno su fantastični", rekao je, ističući da mu se sviđa što se mogu slagati jedan na drugi.
Njegov video prikupio je više od 40 tisuća pregleda i različite komentare. "Da, volim Muji, krivo mi je što nisam više u New Yorku da mogu kupovati u njihovoj trgovini kad god poželim", "O, moj bože, i ja obožavam Muji", "Kul."
Dobra vijest je da Muji ima europsku stranicu odakle šalje i u Hrvatsku. Kompletnu ponudu brenda možete razgledati ovdje, a mi smo niže izdvojili neke proizvode koje je Phoenix Grey preporučio u svom videu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati