Make - up kolekcija Generation Q bori se protiv diskriminacije o godinama
Foto: Illamasqua
KOZMETIČKA industrija puna je predrasuda o dobi pa tako u poslijednjih nekoliko godina jako mlade djevojke reklamiraju anti-age kreme, no jedan je poznati brand odlučio tome stati na kraj.
Otkačeni kozmetički brand Illamasqua predstavio je svoju najnoviju propagandnu kampanju pod nazivom "Generation Q " u kojoj ulogu nisu dobile samo mlade ljepotice besprijekorne puti.
Generation Q je slavlje stvarne ljepote: bez granica i zabrana, bez godina. To je deklaracija da ljepota nije ekskluzivna.
"Generation Q – is generation YOU. Ona je što su Vam rekli da ne radite; Ona je kako Vi vidite svoje istinsko ja. Ona je i stara i mlada. Ona je što znate i što ste znali. Ona je što osjećate i što je iskonski Vaše.", izjavio je Alex Box, kreativni direktor Illamasque.
"Illamasqua je šminka za Vaše stanje svijesti. I to je razlog zašto svi Generation Q modeli nisu modeli, već obožavateljišminke, sa stvarnim životima i stvarnim osjećajem svoje ljepote. Budućnost ljepote se mijenja i Illamasqua je glas nove generacije Generation Q – gdje ljepota ne poznaje godine.", kažu glasnogovornici ovog brenda.
Svi proizvodi i nijanse u Generation Q kolekciji kreirane su i izabrane ne poštujući godine, rasu, spol i seksualnu preferenciju kako bi omogućile svima da izraze svoj alter ego.
Pogledajte kako je nastala ova zanimljiva kampanja:
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati