Foto: Facebook / jfsla.org
INICIJATIVA "U ime obitelji", koja skuplja potpise za referendum kako bi u Ustav RH uvrstili definiciju braka kao zajednice muškarca i žene, "posudila" je svoj logo od udruge "Jewish Family Service" iz Los Angelesa.
Već i letimični pogled na logo otkriva kako je dizajn gotovo u potpunosti ukraden. Jedina razlika između dva logotipa je u tome što je na logu udruge "U ime obitelji" prikazano dvoje djece, dok je na logu "Židovskih obitelji" prikazano samo jedno dijete.
Podsjećamo, inicijativa "U ime obitelji" ranije ovog tjedna objavila je da su prikupili 380.000 tisuća potpisa. Tada su ustvrdili da im je to dovoljno za raspisivanje referenduma, s obzirom da je to 10 posto od popisa birača na zadnjim izborima. Međutim, pokazalo se da su se zaletjeli.
Za raspisivanje referenduma, kako su potvrdili šef saborskog Odbora za Ustav Peđa Grbin i ministar uprave Arsen Bauk, potrebno je 10 posto od brojke svih birača koji su upisani u registar birača, što znači da je za referendum potrebno skupiti nešto više od 450.000 važećih potpisa.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati