Kako izgraditi dobru reputaciju na poslu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Screenshot Youtube
ZA izgraditi dobru reputaciju potrebno je dosta vremena, a za njezino narušavanje dovoljan je jedan krivi potez.
To vrijedi i za dobru reputaciju na poslu, a o njoj treba početi razmišljati na samom početku. Kako ju izgraditi?
1. Prekovremeno
Bit će dana kad nećeš znati kuda od posla, ali dobrom organizacijom najbolje ćeš pokazati koliko si sposobna i odgovorna. Nažalost, kukanje ti nikako neće pomoći.
2. Kolege
Iako u opisu posla ne stoji "pomoć kolegama", to ti neće naškoditi. To ne znači da trebaš raditi umjesto njih, no sjeti se da će i tebi koji put trebati njihova pomoć.
3. Bez ogovaranja
Uredska ogovaranja nešto je najgore za dobru poslovnu reputaciju i zato ih je najbolje izbjeći, a za "ispucavanje" nezadovoljstva rađe pričekaj dolazak doma ili kavu s prijateljicama.
4. Nemoj govoriti loše o tvrtki
Čak i kad nije idealno. Uvijek se sve sazna, a onda je kasno.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
5. Privatne probleme ostavi za privatno vrijeme
Iako uvijek trebamo nekoga za razgovor, kolege nisu uvijek dobra opcija, jer su prije svega - kolege. Nažalost, netko od njih tvoje probleme može i okrenuti u svoju korist.
6. Dobar odnos s nadređenim
Pritom mislimo na to da se ne bojiš šefova i bježiš od njih. Prijatelji ne možete biti, ali kvalitetan odnos svakako možete izgraditi. Također, neformalna okupljanja s kolegama ne treba izbjegavati, jer u suprotnom bi mogli steći dojam kao da ti idu na živce.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati