Legendarni Audi se vraća: isprobali smo novi S1
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Barry Hayden
AUDI nam je posudio svoj novi S1 u središnjoj Švedskoj nakon što smo se dogovorili da ćemo ga malo testirati u snježnim uvjetima u neposrednoj blizini i zatim vratiti.
Pritisak palcem na elektropokretač budi poznati VW-ov dvolitreni FSI motor s turbopunjačem i promjenjivim otvaranjem ventila koji razvija 234 KS i 370 Nm okretnog momenta. Taj je motor izvrstan u Golfu GTI, pa čak i u Q5 te zasigurno i u A1 (od 0–100 km/h mu treba samo 5,8 s). Njegov okretni moment i snaga jamči da će pogon quattro sva četiri kotača S1 zalijepiti za bilo koju podlogu.
Zavalili smo se u Recarovo sjedalo, namjestili grijanje sjedala i pritisnuli spojku. Spojku? Da, ovaj je model lišen svih tehnikalija. Nema S-tronic mjenjača, kamera, radara ili aktivnog upravljača.
Povezanost vozača s cestom nije nagrđena digitalnim sustavima. Štoviše, ima čak i pravu ručnu kočnicu koju morate osobno povući. Spustili smo se u riječni klanac između sivoplave rijeke i plavosivih stijena i shvatili da snijega više nema. Usto, cesta je počela vijugati, a S1 nam otkrivati djeliće onoga što može.
Više o tome kako se novi S1 ponaša na cesti te priču o njegovom “ocu” možete pročitati u prvom broju hrvatskog izdanja TopGeara.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati