Nakon direktiva o transparentnosti izdaci Goldman Sachsa za lobiranje u EU skočili 14 puta
Screenshot: Goldman Sacsh/YouTube
NAKON što su usvojene direktive koje zahtjevaju veću transparentnost oko iznosa koje korporacije i institucije troše na lobiranje u EU, međunarodna investicijska grupa Goldman Sachs (GS) javlja da je u 2014. godini za navedenu svrhu potrošila između 700 i 800 tisuća eura. Samo godinu dana prije, GS je tvrdio da na lobiranje troši tek 50,000 eura.
Euronews javlja da su nakon uvođenja strožih pravila značajno veće iznose prijavile i druge grupacije i korporacije. Tako je iznos za lobiranje USB-a sa 100 tisuća skočio na 1.7 milijuna eura, Deutsche Banke s 2 na 4 milijuna eura, a Googlea s 1.5 na 3.5 do 4 milijuna eura.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati