Blamaža na početku školske godine: Kako će djeca biti pismena, kada im učitelji ne znaju osnove?
Foto: FAH, screenshot: os-pzrinskog-zg.skole.hr
ŠKOLSKA godina samo što nije počela, a vjerojatno nema školarca u Hrvatskoj koji ovih dana nije putem službenih stranica škole provjerio što mu je sve potrebno i, ako je riječ o smjenskoj školi, koja "šihta" ga čeka.
Pitanje je, međutim, tko te obavijesti piše, jer dobar dio autora istih kao da nije pročitao gramatiku i pravopis.
Dotični autor, osobito ako je u pitanju nastavnik, trebao bi znati da je futur prvi glagolski oblik kojim se izražava buduće vrijeme, a tvori se od infinitiva glagola i prezenta pomoćnoga glagola htjeti (ću, ćeš, će, ćemo, ćete, će). Kada infinitiv na "ti" dolazi prije oblika pomoćnoga glagola, završno "i" se ispušta.
Za autora obavijesti na web stranicama zagrebačke OŠ Grigora Viteza, evo obrazloženja koje bi valjalo upamtiti: riječi slijedeći i sljedeći razlikuju se svojom vrstom – riječ sljedeći je pridjev, a slijedeći je glagolski prilog sadašnji. U praksi to znači da je sljedeći onaj ”koji slijedi, koji je na redu” odnosno ”idući, naredni” , a slijedeći se, pak, odnosi na ”nešto što slijedi”.
Uz dužno poštovanje svim pismenim učiteljima, nastavnicima i profesorima, nemoguće je ne postaviti logično pitanje - kako bi djeca trebala biti pismena, ako im ni učitelji ne znaju osnove gramatike i pravopisa?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati