Interaktivnom izložbom predstavljena nova faza branda Very Rare
Foto: Josipa Uzelac
MLADI kreativac Sven Harambašić koji stoji iza branda Very Rare sinoć je, na petak 13., održao interaktivnu izložbu u Zagrebu.
U originalno uređenom concept storeu "Bon Ton" u Dežmanovom prolazu, Very Rare prikazao je afterlife fazu branda: neke od novih radova, fotografija i ideja koje ovaj zagrebački brand čine originalnim.
Kako bi ostao vjeran imenu samog branda, nakon popularnih street wear kolekcija, Harambašić se okreće intimnijem odnosu s klijentima i izradi komada koji će biti individualni i personalizirani, a samim time i jako rijetki.
Brand ostaje vjeran temi - crnoj, bijeloj i crvenoj boji, provokativnim natpisima i vojničkim detaljima te zaštitnom znaku - broju 13.
I među novim kreacijama nešto za sebe mogu pronaći i dečki i cure, a kako je bilo na promociji, pogledajte na fotkama naše Josipe Uzelac.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati