Pogledajte stranicu tvrtke Ane Karamarko, biste li angažirali ovu marketinšku agenciju?
Screenshot: Drimia.hr
SVATKO tko se bavi privatnim poslom svjestan je važnosti prezentacije u javnosti. To je posebno bitno na internetu pa ne čudi što mnoge tvrtke znatna sredstva ulažu u dizajn stranice. Naravno, osim samog izgleda, jedna od najvažnijih stvari jest i funkcionalnost stranice i laka dostupnost sadržaja.
Službena stranica tvrtke Drimia Ane Karamarko, pak, nema ništa od toga. To je potpuno neshvatljivo pogotovo s obzirom da je riječ o marketinškoj agenciji, dakle o tvrtki kojoj klijenti povjeravaju brigu za imidž.
Stranica Drimia.hr u potpunosti je nefunkcionalna. Odlikuje je prilično star dizajn koji je izgledom bliži dizajnu iz kasnih devedesetih nego nekom ozbiljnom dizajnu kakve koriste suvremene internet stranice. Na dizajnu prevladava bijela, odnosno crna boja, a stranica tvrtke čiji je moto "Samo je san stvarnost" podijeljena je u nekoliko kategorija.
No, osim zastarjelog dizajna, gora je činjenica što se nijedna od kategorija ne može otvoriti. Na stranici tvrtke Drimia nije se moguće maknuti s naslovne stranice i posjetiti neku od kategorija.
Osim kategorija koje se ne može otvoriti, stranicom dominira jedna velika ilustracija, logo tvrtke i jako puno praznog prostora. U dnu stranice navedeni su osnovni podaci o tvrtki.
Stranica, uz to, nije ni responzivna, odnosno nije prilagođena mobilnim telefonima što je vrlo važna sastavnica modernih sajtova s obzirom da je surfanje sa mobitela u svakodnevnom porastu.
Iako na stranici tvrtke Drimia nema uobičajenog Facebook boxa niti ikone kojima se reklamira stranica na najpopularnijoj društvenoj mreži, ona tamo ipak postoji.
Stranica Drimia na Facebooku broji nešto manje od 1500 fanova, a posljednja objava datira od 2. svibnja. Stranica se na Facebooku ažurira svakih nekoliko dana novim objavama, a najviše dominiraju objave vezane za prava i zaštitu životinja.
"Kako sam nekoliko puta već rekla, ne radim s državnim tvrtkama. Vrlo često komuniciramo različite projekte koje radimo, i to se na socijalnim mrežama lijepo može pratiti", rekla je Ana Karamarko u jučerašnjem razgovoru za Index odgovorivši tako na pitanje zašto Drimia, po uzoru na druge tvrtke, ne objavljuje reference odnosno bivše kampanje..
Sat koji prikazuje krivo vrijeme
Na stranici Drimia.hr nalaze se i dva sata. Jedan pokazuje vrijeme u Zagrebu, a drugi u Londonu. Problem je što onaj londonski prikazuje krivo vrijeme. Naime, Zagreb i London su udaljeni jednu vremensku zonu, a to znači da je u Zagrebu uvijek plus jedan sat u usporedbi s Londonom.
Na satu na stranici tvrtke Drimia sat za London pokazuje dva sata manje nego onaj koji računa vrijeme u Zagrebu,
Posjetili smo stranice i nekih od glavnih konkurenata tvrtke Drimia, odnosno tvrtki koje se bave sličnim poslom i sve imaju znatno profesionalnije napravljene web stranice.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati