Vozili smo Toyotu C-HR Hybrid: Najčišći i najatraktivniji crossover kojeg je svijet vidio
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: M.N.
NAKON "obične" izvedbe druženje s najznačajnijim Toyotinim novitetom u posljednje vrijeme nastavljamo s njenim hibridnim izdanjem.
Jedan od najzanimljivijih noviteta na hrvatskim cestama u hibridnom izdanju nudi sve što Toyota danas predstavlja svojoj publici. Čisti pogon u svemirskom pakiranju ne pruža mjesta dizelašima, pa ni bilo kakvim kompromisima koje bi otkrila na prvu.
I doista, drugi susret donio nam je plavo izdanje koje dodatno potencira atraktivnost Toyote C-HR. Sve rečeno vrijedi i ovdje, pa tako svemirski dizajn postavljen na Priusovo podvozje jasno pokazuje Toyotin smjer u budućnost. C-HR zahvaljujući skraćenom razmaku između osovina i povećanom tragu kotača ostavlja još ozbiljniji dojam, gotovo da čovjek pomisli kako je ispod poklopca moćniji motor.
Kad kažemo Priusov pogon, to u prijevodu znači kombinaciju benzinca i elektromotora. Sinergijski efekt je 122 KS, a učinkovitost benzinca s 98 KS i 142 Nm koji radi po Atkinsonovom ciklusu je čak 40%, pametnom dosta. Ostatak pogona čine Ni-MH baterije kapaciteta 1,31 kWh, dok izmjenični sinkroni elektromotor daje 53 kW i 163 Nm.
Kao i u slučaju Priusa vožnja hibrida s CVT mjenjačem je izuzetno ugodna u gradskim uvjetima i pri brzinama do 130 km/h. Sve preko toga traži privikavanje, prvenstveno u pogledu zvučne podloge i nemogućnosti kočenja motorom. No prosječna potrošnja od svega 5,2 l/100 km anulirat će sve mane, a razmišljanja o nedostatku dizelaša izbaciti iz glave. Ubrzanje do 100 km/h odradi u 11,7 sekundi, dok će 1,4 tone teški crossover posustati na 170 km/h. Nije za pamćenje, ali činjenica da ćete gradom krstariti i s manje od pet litara naprosto oduševljava.
U pogledu interijera sve rečeno vrijedi za klasičnu izvedbu vrijedi i ovdje uz napomenu kako hibridni pogon za sobom nosi drugačije pokazivače na ploči s instrumentima, ali i nešto izmijenjen središnji greben.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vizualni dojam je odličan, a nema pogovora ni u pogledu prostranosti. Bar dok se sjedi naprijed jer iza je dojam pomalo klaustrofobičan. Primjerice, mališani će čak i u sjedalici moći na obzoru zbog visoko postavljenog ruba prozora gledati samo u nebo ili pak tapecirung vrata. Recimo i kako velika stražnja vrata pružaju pristup prtljažniku kapaciteta 377 litara.
Početna cijena za C-HR je 159.900 kn za izvedbu sa 1.2 T benzincem, dok hibrid starta od 199.900 kn. U slučaju testnog primjerka s bogatijim paketom opreme i opcijama cijena se penje na 243.440 kn. Nema sumnje, hibridna izvedba namijenjena je svima koji žele imati što niže troškove vlasništva, a pritom traže atraktivni crossover napucan opremom. Ako pak možete podnijeti koju litru više i nešto skuplje servise osnovna izvedba je pametan izbor. Čak štoviše, na tržištu lišenom državnih subvencija mnogima i bolji.
Cjenik Toyota C-HR by Index.hr on Scribd
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati