FOTO , VIDEO Predstavljen najatraktivniji njemački crossover: T-Roc je novo lice Volkswagena
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Volkswagen
KONAČNO smo dočekali prvi kompaktni crossover iz Volkswagena, model koji bi, sudeći po aktualnim trendovima, mogao itekako uzdrmati europsko tržište.
Volkswagenova gama je izuzetno bogata i pokriva gotovo sve, od gradskih automobilčića do rabijatnih kamioneta, no tek je sada ponuda zaokružena modelom u najbrže rastućem segmentu. Iako dolazi tek u drugoj navali, zajedno s korejskim adutima, T-Roc bi mogao biti prava stvar. Volkswagen se konačno potrudio i ponudio relativno originalan izraz, a u okviru svoje ponude i nevjerojatno razigran.
Prepoznatljiv izgled u kompaktnom izdanju pokriva neka nova razmišljanja VW-ovih dizajnera, i što je bitno, sve izgleda vrlo atraktivno. Mješavina je to stilova već viđenih na prethodnim konceptima, ali i nekih novih ideja.
Pridodamo li svemu dvobojne kombinacije, kromirane ukrase i sveprisutne LED-ice, sve što ovakav profil kupaca voli, T-Roc je odlično odrađen posao.
4,234 mm ukupne duljine u prijevodu znači da je čak 252 mm kraći od Tiguana. S druge strane, vlasnike očekuje 445 litara prtljažnika, najviše u klasi. Tu je i kabina izvedena u skladu s posljednjim stremljenjima iz Wolfsburga, ali i obilatom ponudom prostora kao posljedicom postavljanja na MQB platformu. Digitalni kokpit čini 11,7 inčni zaslon, dok standardni infotainment dolazi sa zaslonom od 6,5 inča. Sve zanimljivo nalazi se na popisu opcija, od većih ekrana do bežičnog punjenja telefona i 300 W snažnog Beats audio sustava.
Ponuda motora kreće 1.0 TSI benzincem sa 115 KS i šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, a potom slijedi 1.5 TSI sa 150 KS. Potonji se nudi i sa sedam-stupanjskom DSG automatikom, ali i 4Motion pogonom, naravno uz doplatu. Na mjestu top izvedbe je 2.0 TSI sa 190 KS, automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače. Ovako motorizirani T-Roc uhvati stotku za 7,3 sekundi i povuče do 228 km/h.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dizelaši ostaju u igri. Start je na 1.6 motoru sa 115 KS, a potom ide 2.0 jedinica sa 150, odnosno 190 KS. Dostupnost automatike i AWD pogona je preslika onog kod benzinaca.
Javnost će T-Roc premijerno moći vidjeti na salonu u Frankfurtu. Prodaja starta u studenom, a start će biti na oko 20.000 eura.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati