Priče koje vam blogeri prodaju o uspjehu su obična sranja
Foto: Instagram
AUSTRALSKI bloger Jon Westenberg za Medium je napisao tekst u kojem je otkrio što se zaista krije iza priča o uspjehu koje svakodnevno svojim pratiteljima prodaju njegovi kolege, blogeri i blogerice koje na društvenim mrežama prate milijuni ljudi.
"Ne, ne biste trebali pratiti nečiju jutarnju rutinu. Jer znate što? Reći ću vam kako jest. Ustajanje u pet ujutro, pijenje tople vode s limunom, preskakanje određenih obroka, čitanje jedne knjige dnevno i meditiranje 45 minuta - neće vas napraviti uspješnom osobom", počinje on.
"I nije bitno koliko ste postova pročitali o tome. I nije bitno koliko 'influencera' pratite. I nije bitno koliko ljudi objavljuje inspirativna sranja na Instagramu. I nije bitno koliko ste članaka pročitali na Huffington Postu. Uspjeh ne dolazi zahvaljujući nekim magičnim trikovima. Uspjeh ne dolazi tako što ste baš vi skužili neki životni trik koji vas je pretvorio u hiperproduktivni stroj. I svi ti blogeri to također znaju", nastavlja.
"Znam ih osobno. I mogu vam odmah reći, većina njih objavljuje ta sranja jer na to skupljaju mnoštvo klikova od ljudi koji žele vjerovati da postoji magični trik. Ali, oni nisu prosvijetljena bića čiste energije. Oni su ljudi poput mene i vas, koliko god inspirativno izgledali. Uspjeh je kombinacija sreće, dobrog tajminga, napornog rada, ustrajnosti i sposobnosti da istrpite mnogo sranja dok svima drugima ide bolje nego vama jer vjerujete da će se trpljenje tih sranja jednom isplatiti. I to je to. Nema magičnih trikova i mikro-doziranja hrane i trčanja maratona i proučavanja filozofije i svega ostalog za što vam tvrde da je tajna uspjeha. Te stvari mogu pomoći nekim ljudima, ali nisu odgovor na sve teškoće koje vas čekaju u životu. I nisu ključ uspjeha. Ne. Postoji. Ključ. Uspjeha", poručio je i zatim ispričao svoju priču.
"Moja priča nije nadahnjujuća i inspirativna priča o uspjehu blogera. Često padam u depresiju. Budim se kasno. Nekad jedem u McDonaldsu i za doručak i za ručak i za večeru. Radim ko konj, ali produktivnost mi je veoma rijetko 9/10. Jedva je 6/10. Žurba me umara. Startupovi me, svaka četiri od sedam dana, umaraju. Ne sviđa mi se uvijek ono što vidim u ogledalu. Kad radim na svojim projektima, ne sviđa mi se uvijek ono što radim. Ne mislim da sam predodređen za nešto i ne mislim da je itko predodređen da radi samo jednu stvar. Ne budim se u pet svako jutro. Ne trčim svaki dan. Ne meditiram svaki dan. Ne lebdim kroz život na oblaku, ne vidim neku posebnu nit čovječanstva. Jebeni sam kaos. Svi smo jebeni kaos. To je jedna od stvari koje nas čine ljudskim bićem", kaže.
"I zato prestanite trčati za tim idealiziranim konceptom uspjeha. Vaša misija je, prihvatili vi nju ili ne, da pronađete posao u kojem češće uživate nego što ga mrzite. Vaša misija je da budete tu za ljude koje volite, i da pronađete ono što vas čini sretnima i zadovoljnima. Vaša misija nije da postanete Grant Cardone, Tai Lopez (uspješni poduzetnici i motivacijski govornici, op.aut.) i vaša misija nije da postanete ja. Imate samo jedan, kratki život ovdje dolje. Morate ga provesti radeći ono što vi želite, a ne pokušavajući postići neko sranje koje vam netko prodaje i čini vas depresivnima jer ne daje rezultate kakve bi trebalo. Ja sam uvijek pokušavao prikazati stvari onakvima kakve jesu. Ponekad bi se i meni omaklo pa bih pisao o nekim sranjima jer mi je bilo uzbudljivo dobivati klikove. Zato vam želim reći ovo. Ne trebate uskladiti svoj život s nečijim clickbait idejama uspjeha. Morate samo biti vi", zaključio je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati