Mačak i vlasnik imaju 3 milijuna pratitelja i papreno naplaćuju objave
DEČKO po imenu JJ Yosh 2016. godine sažalio se nad sudbinom napuštenog mačka i odlučio ga udomiti. Nije ni sanjao da će to biti početak prekrasnog prijateljstva koje je donijelo puno avantura i poslovnih uspjeha.
"Simona sam uzeo na jednom od svojih putovanja. Tada nisam zamišljao da bih mogao imati ljubimca. Kada smo se prvi put sreli, nije bio prijateljski raspoložen. Negodovao je kada sam mu se pokušao približiti."
Ipak, mačak se vrlo brzo privikao na pažnju prijatelja, a Yosh ga je vodio sa sobom tijekom svojih putovanja.
"Živimo u planinama Colorada. Želio sam ga naviknuti na otvoreni prostor pa sam ga vodio svuda sa sobom", navodi Yosh.
Iste godine Yosh je počeo objavljivati svoje snimke i fotografije s izleta. Simpatični tandem avanturista brzo je postao popularan na društvenim mrežama. Prvi profil na Instagramu Yosh je otvorio 2014. godine dok je radio kao model i glumac. Rapidni skok broja pratitelja dogodio se kada je počeo s objavama zajedničkih fotografija.
"Sve je krenulo uzlaznom linijom kada se pojavio Simon", objašnjava Yosh i ne krije iznenađenje zbog Simonovog uspjeha na društvenim mrežama.
Profil Adventure cats odavno je popularan na Instagramu, a iza identičnog hashtaga kriju se stotine tisuća različitih objava s mačkama u glavnoj ulozi.
Yosh sada ima puno posla jer fotografira i snima skoro sve detalje iz avantura u prirodi. Na fotografijama se vidi kako zajedno plivaju, plove kajakom i penju se po stijenama u blizini jezera Tahoe i obale Rio Grande. Isječci privlače veliki broj tvrtki koje nude različite proizvode i usluge namijenjene ljudima i mačkama. Mnogi žele marketinšku suradnju s Yoshom i Simonom, a do danas je potpisan veći broj isplativih ugovora.
Zajedno imaju oko 2,8 milijuna fanova na Instagramu i TikToku. Najpopularniji je kanal @backpackingkitty na TikToku. U marketinškim porukama često se pojavljuju zajedno. Yosh uspijeva unovčiti svoje marketinške sposobnosti, a posebno se naplaćuju glumačke vještine tandema avanturista.
Cijena fotografije na Instagramu s ograničenom upotrebom košta najmanje 5000 dolara. Ako klijent želi postati ekskluzivni partner, morat će izdvojiti od 10.000 do 50.000 dolara, ovisno o uvjetima ugovora. Ugovor koji uključuje snimanje i produkciju može vrijediti 60.000 dolara, ovisno o uloženom trudu i vremenu, piše Business Insider.
Yosh je svoju karijeru započeo kao glumac i komercijalni model. Bavio se marketinškim radom kako bi klijenti pokrili troškove snimanja njegovih start up filmova i dokumentaraca. Sada je direktor studija i zapošljava pet osoba. Godine 2018. shvatio je da su društvene mreže bolji biznis od klasičnih reklama i glume.
Najveći broj fanova dolazi s TikToka, a Yosh se nada da će neke od njih privući sadržaj koji emitira na YouTubeu. Početkom ljeta prvi put je počeo objavljivati fotografije i isječke koji prikazuju njegove i Simonove avanture. Popularnost je skočila, a najviše pratitelja imaju na TikToku - 2,1 milijun i oko 45 milijuna lajkova.
Uživo emitira zajedničke pohode u prirodi preko aplikacije koja pomaže korisnicima da zarade zahvaljujući kreativnosti. Pratitelji tijekom emitiranja šalju virtualne "poklone", koristeći TikTok valutu "kovanice". Kreatori sadržaja pretvaraju "poklone" u "dijamante", a zatim u prave dolare.
Yosh kaže da trenutačno zarađuje malo novca od snimaka uživo, ali dovoljno da osigura hranu za sebe i svog prijatelja. Prema njegovim riječima, Simon obožava dimljeni losos i tunu.
"Kako ga drugačije nagraditi za ono što radi? Trudim se biti dobar prema njemu i pružiti mu najljepši mogući život", navodi Yosh.