Stvari koje su nekad bile "normalne", a generacija Z ih je promijenila: Nema pravila

Sadržaj nastao u suradnji s: Heineken
ZABAVA kao pojam u glavama mnogih evocira uspomene kasnih jutarnjih sati, glasne muzike u klubu do zore, mogućnost upoznavanja novih osoba u punim prostorima disko klubova ili kafića - i niz se može nastaviti. Međutim, za novu, s pravom rečeno prvu digitalnu generaciju, stvari izgledaju drukčije. Čini se kako novi naraštaji postavljaju nove trendove.
Riječ je o generaciji Z, a prva asocijacija obično su TikTok izazovi i ostali trendovi na društvenim mrežama. Za njih se stereotipno misli da provode sve vrijeme ispred ekrana. Iako službeno pripadaju prvoj generaciji koja nije upoznala svijet bez interneta, gen Z je puno više od toga - oni su trendseteri nove kulture, generacija koja ne želi živjeti po starim pravilima i koja jasno determinira svoja pravila glede stila života - od radnog vremena pa sve do uvjeta o tome što zabava jest.
Pravilo je da pravila nema
Iako može zvučati kao klišej, krilatica "pravilo je da pravila nema" vrijedi za ovu generaciju. Za generaciju Z ni u poslovnom, ali ni privatnom polju ne postoje čvrsta pravila kojih se potrebno bezuvjetno pridržavati. Istraživanje domaćeg portala specijaliziranog za posao provedeno 2023. godine govori da čak 94 posto pripadnika generacije Z želi fleksibilno radno vrijeme i kvalitetnu ravnotežu između privatnog i poslovnog života.
Isto vrijedi i za privatnu sferu života, naročito kada je riječ o zabavi. Za razliku od prethodnih generacija, kojima je zabava često značila odlazak u klub i neizbježnu konzumaciju alkohola, gen Z to vidi drugačije. Pijenje više nije nešto što se podrazumijeva, ono je stvar osobnog izbora i uživanja. Naime, pripadnici ove generacije više ne cijene burnout zabavu u kojoj se drugog dana osjećaju loše i ne sjećaju se što se događalo. Oni, različito od prethodnika, vole uživati u dobroj atmosferi koju smatraju kvalitetnom.
U takvom trendu, Heineken 0.0 bezalkoholno pivo zvuči kao adekvatno rješenje, s obzirom na to da se u novim vremenima cijeni umjerenost i uživanje. Heineken bezalkoholno pivo prigodno je u svim situacijama i ne iziskuje poseban razlog, a okusom se nije odmaknulo od već prepoznate kvalitete Heineken proizvoda.
Realno umjesto savršenog
Dok su prethodne generacije na društvenim mrežama pokazivale savršene, ispolirane trenutke, gen Z okreće novu stranicu. Oni cijene autentičnost, stvaran život i iskrene emocije. Ispolirani sadržaj više ne prolazi, jer realnost je ono što ova generacija traži - kako u sadržaju koji konzumiraju tako i u proizvodima koje biraju. Baš zato što se više ne moraju iskazati kroz alkohol, posebne proizvode ili scenične trenutke, generacija Z cijeni jednostavnost.
Ta jednostavnost uglavnom se očituje kroz izbor kvalitetnog društva i kvalitetnog vremena. Zabava ne mora više nužno biti uspješna samo ako traje cijelu noć i završava mamurlukom. Dobra atmosfera, kvalitetno druženje i dugoročno pozitivno iskustvo su važniji od jednokratnog izlaska koji završava iscrpljenošću. Heineken 0.0 zato je izbor koji omogućuje uživanje bez posljedica, za sve one kojima je bitnije kako su se proveli od toga koliko su popili.
Stigma o tome da netko mora imati opravdanje za odabir bezalkoholnog pića polako nestaje. Gen Z je uspješno redefinirao taj društveni pritisak - odabir pića nije više pitanje opravdanja, nego osobnog izbora i preferencije s obzirom na to da je primarni fokus na kvaliteti vremena.
Heineken 0.0 je proizvod koji može biti dio kulture koja prihvaća raznolikost izbora bez etiketa i pitanja. Za njegovu konzumaciju ne treba povod, ni razlog, a može postati prateća uspomena važnih trenutaka i značajnih događaja i biti proizvod koji je lako povezati uz kvalitetna sjećanja.
Heineken 0.0 je bezalkoholno pivo namijenjeno isključivo osobama starijim od 18 godina. Konzumacija je preporučena punoljetnim osobama.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Heineken u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti