Četiri milijuna klikova za poruku "Božić spaja ljude i usred užasa rata"
Screenshot: YouTube
BOŽIĆNA reklama Johna Lewisa dobila je žestoku konkurenciju. Štoviše, toliko žestoku da je Guardian svoje čitatelje odlučio anketom priupitati koja im je blagdanska reklama bolja, njihova ili konkurentskog brenda Sainsbury's.
Oni su za svoju reklamu iskoristili priču o božićnom primirju između njemačkih i engleskih vojnika na Zapadnom bojištu u Prvom svjetskom ratu, kad su oni, neslužbeno, prestali jedni po drugima pucati, već su pjevali, razmjenjivali darove te se čak i sastali na neutralnom terenu između rovova.
Reklama, kojom se prenosi poruka Božić spaja ljude i usred užasa rata, u samo je jednom danu skupila više od četiri milijuna pogleda, a na vama je da odlučite sviđa li vam se više od Lewisove ovogodišnje božićne poruke s dječakom Samom i njegovim prijateljem pingvinom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati