Dao je otkaz na starom poslu i sad zarađuje hrpu novca na videima od šest sekundi
Screenshot: Vine
SIGURNO ne znate tko je Ian Padgham, ali postoji velika mogućnost da ste u nekom trenutku surfanja naletili na jedan od njegovih najpopularnijih videa, ali postoji velika mogućnost da ste u nekom trenutku surfanja naletjeli na jedan od njegovih najpopularnijih videa, u kojem je trudnoću svoje supruge prikazao u samo šest sekundi.
Padgham je videa na Vineu počeo snimati otprilike u isto vrijeme kad je platforma pokrenuta, u siječnju 2013. godine. U to vrijeme bio je video producent u Twitteru, gdje je sklapao promotivna videa. A sad ima svoju tvrtku za kreiranje Vineova, koja je ustvari oglašivačka agencija za tvrtke koje žele naručiti Vineove. Dobar video može koštati i do 30.000 dolara po klijentu.
"Otvorile su mi se neke vrlo dobre prilike. Radio sam za Olimpijske igre za Visu pa sam bio u Sočiju mjesec dana. Imam ugovor sa Sonyjem u kojem mi oni svaki tjedan šalju kutiju s proizvodom o kojem trebam snimiti video", kazao je Padgham za Business Insider.
Budući da je radio u Twitteru u vrijeme kad je lansiran Vine, Padgham je napravio i šestsekundni video demonstracije kako platforma funkcionira, a otad je i sam nastavio eksperimentirati s Vineom. S obzirom na to da ga je koristio od prvog dana i još mu je to ulazilo u posao, vrlo brzo postao je majstor zanata.
U nekom trenutku shvatio je da mu treba promjena jer je počeo previše analizirati sve što radi pa se svakog jutra budio sat vremena ranije da bi napravio jedan video za Vine. I unutar godine i pol gledao kako mu raste broj sljedbenika: trenutno je na 360.000.
Naravno, to su primijetili i brendovi, pa su mu počele stizati ponude. Prvu veliku dobio je prošlog kolovoza od LeAnn Rimes koja ga je tražila da joj snimi spot za pjesmu "Gasoline and Matches", što je on prihvatio i čitav snimio s iPhoneom. Nakon toga počeo je sve više raditi s brendovima, što se kosilo s njegovim poslom u Twitteru i tad je odlučio da je vrijeme da da otkaz.
Osnovao je svoju tvrtku Origful i tvrdi da u posljednjih godinu dana čitavo vrijeme shvaća koliko je to sve skupa novo. Oglašavanje preko Vinea uzdrmalo je marketinšku industriju, a ni cijene još uvijek nisu sređene: ljudi koji su podijelili svoja iskustva kažu da su dobivali od 1000 do 30.000 dolara za jedan video.