Hrvati izumili pametni kišobran koji ne možete izgubiti
Foto: Kisha, YouTube
KOLIKO ste puta dosad izgubili kišobran? Ući negdje, odložiti kišobran, pa izaći i zaboraviti na njega je scenarij kojeg je svatko doživio barem jednom, a s obzirom na količinu padalina ove godine, vjerojatno i više puta.
Dva mladića iz Rijeke doskočila su tom problemu izumom pametnog kišobrana "Kishe".
"Sve je krenulo preko dopisivanja na Facebooku. Andrija Čolak je nakon dva tjedna neprestane kiše napisao status da bismo morali napraviti riječki brand kišobrana, ja sam se nadovezao kako bi trebalo napraviti da se taj kišobran ne može izgubiti i tako je nastala ideja. Deset mjeseci nakon tog posta smo predstavili prvi model i prodaja je krenula neočekivano dobro. Cijeli projekt se proširio viralno i od tada ne prestaje interes", ispričao nam je Goran Čandrlić.
Uz Andriju Čolaka i Gorana Čandrlića, u timu su i Anja Zambelli Čolak, koja potpisuje dizajn i branding, Sven Al Hamad koji je zadužen za razvoj weba i automatizaciju poslovnih procesa, Borna Beaković koji radi na razvoju iOS aplikacije i Bojan Majnarić, zadužen za komunikaciju s kupcima.
S obzirom da je u kišobran ugrađen bluetooth uređaj, aplikacija šalje poruku vlasniku i upozorava ga da je zaboravio kišobran. Upravo taj je dio kišobrana njegovim autorima stvorio najviše problema.
"Budući je Bluetooth tehnologija već poznata, ali proizvodnja čipova koji podržavaju tzv. Bluetooth Low Energy (BLE) je tek od prošle godine u punom zamahu, naišli smo na problem odabira pravog čipa. Čak i sada radimo na poboljšanju vijeka trajanja baterije te konstantno testiramo nove čipove koji će omogućiti duži vijek. U razvoju je i tehnologija kojom se čip napaja pomoću kinetičke energije, ali je tek u ranoj fazi te se nadamo da ćemo biti među prvima koji će ugraditi takav čip u naš proizvod", ispričali su za Index.
Kišobrane su napravili su suradnji s jednom zaprešićkom tvrtkom s 20-godišnjim iskustvom, što je omogućilo izradu iznimno čvrstog, robusnog i pouzdanog kišobrana kojeg sada ne možete ni izgubiti.
Interes za "Kishu" ih je iznenadio, posebice jer nisu napravili nikakvu kampanju.
"U ovoj godini planiramo na tržište izbaciti još nekoliko modela: mali, sklopivi kišobran, kišobran srednje veličine, kišobrane različitih boja, dječje i dizajnerske kišobrane. Za 2016. godinu planiramo širenje proizvodnih linija, ali vjerujemo kako je prerano govoriti o tome", zaključuju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati