Ljepotice s naslovnica nisu puno ljepše od vas
Foto: Beauty is Only Pixel Deep
KAKO bi dokazala da naslovnice ženskih časopisa potiču zablude kod mladih djevojaka i stvaraju nerealna očekivanja, studentica Anna Hill odlučila je stvoriti vlastitu "Photoshop kampanju".
Naime, Anna je odlučila ismijati reklame koje svakodnevno gledamo, a njezin projekt "Beauty is Only Pixel Deep" već se proširio svjetskim medijima i društvenim mrežama.
"Namjera mi je bila stvoriti parodiju na reklame koje su pretjerano fotošopirane", rekla je 24-godišnja studentica za Huffington Post i dodala: "Toliko manipuliraju fotografijama da bi bilo bolje da reklamiraju Photoshop nego proizvode koje zapravo žele prodati".
Anna je s 14 godina počela koristiti Photoshop i tvrdi da je danas toliko vješta da odmah može otkriti manipulaciju fotografijama.
"Mislim da ljude svakodnevno valja podsjećati da svi ti predivni modeli nisu stvarni. Bez šminke i Photoshopa ne izgledaju puno bolje od nas", rekla je za Yahoo.
No, dodaje i da je jednostavno izgubiti kompas i na neki način promijenjene fotografije doživljavati kao stvarne: "Kad sam se počela igrati s fotografijama, zaključila sam, vrativši se na originalnu fotografiju, da izgleda potpuno pogrešno i pomalo odvratno. To me podsjetilo koliko su reklame izvrnule moju percepciju stvarnosti".
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati