Ovo smo čekali: Facebook napokon uvodi "dislike"
Foto: 123RF
SVIJET je godinama čekao da Facebook napokon promijeni mišljenje i uvede jednu od najtraženijih opcija.
Dame i gospodo, Facebook uskoro uvodi "dislike".
"Ljudi me već godinama ispituju o dislikeu. Danas je poseban dan jer napokon mogu reći da radimo na tome i da će uskoro biti dostupan", rekao je Zuckerberg tijekom razgovora s novinarima u sjedištu tvrtke u Menlo Parku.
Objasnio je da je ovu opciju dugo vremena izbjegavao jer nije htio stvoriti sustav nalik Redditovu "upvotingu" i "downvotingu", ali je promijenio mišljenje jer je ljudima htio omogućiti da izraze empatiju.
"Svaki trenutak nije i dobar trenutak. Ako dijelite sadržaj kao što su vijesti o izbjegličkoj krizi ili status o smrti člana obitelji, nije baš najugodnije lajkati takav sadržaj. Smatram da je bitno ljudima dati više opcija. Vjerujemo da bi to bila moćna odluka, ali moramo osmisliti najbolji način da to učinimo tako da postane sila dobra, a ne nešto loše ili nešto uz pomoć čega ćete omalovažavati ono što ljudi objavljuju", objasnio je Zuckerberg.
Podsjetimo, u prosincu prošle godine Zuckerberg je najavio da o ovoj opciji razmišljaju, ali nije bilo previše nade da će se to stvarno dogoditi.
"Neki ljudi tražili su dislike jer htjeli su imati mogućnost da nekom poruče 'ovo nije dobro', a mi vjerujemo da uvođenje nečeg takvog nije dobro za svijet. Stoga, odlučili smo da to nećemo omogućiti", rekao je tada.
Dislike stiže, ali što možemo očekivati?
No, postavlja se pitanje čemu će "dislike" zapravo služiti i u kojem obliku stiže?
To pitanje postavio je novinar s portala Gigaom, Tom Cherder.
"Jednom kad se dislike napokon pojavi, ne očekujte da će funkcionirati kao like. Vjerojatno nećete moći ni vidjeti listu ljudi koji su nešto dislajkali. Štoviše, ne bih se iznenadio da Facebook čak ni ne uključi konačni broj dislajkova", piše Cherder i nastavlja: "I dok Facebook vjerojatno ne želi da njihovi korisnici dislajkaju na sve strane, vjerojatno žele doznati što vam se ne sviđa. Do sad ste već mogli nekim tvrtkama dati do znanja da vam se njihovi oglasi ne sviđaju tako što ste ih sklanjali sa svog zida. Ti podaci nisu dostupni javnosti, ali možete biti sigurni da ih Facebook koristi kako bi svoj proizvod učinili boljim".
Cherder na kraju zaključuje: "Bez obzira u kojem obliku došao, trebao bi donijeti jednu pozitivnu stvar Facebooku: povećati aktivnosti i vrijeme koje ljudi provode na ovoj društvenoj mreži".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati