Po čemu se sve razlikuju korisnici iPhonea i Androida?
Screenshot: YouGov
BRITANSKA istraživačka tvrtka YouGov objavila je zanimljiv interaktivni segment na svojim stranicama na kojem možete pretraživati bilo koji brend, slavnu osobu, sportski tim, političara ili glazbenika te otkriti što njihovi konzumenti ili fanovi vole u drugim područjima i koliko se razlikuju od drugih skupina.
Uz pomoć informacija objavljenih na toj stranici Business Insider je napravio paralelu između dva najžešća protivnika u svijetu (mobilne) tehnologije; Applea i Googleova Androida, kako bismo vidjeli po čemu se sve njihovi korisnici razlikuju te koliko ima istine u pričama da su Appleovi korisnici najčešće imućniji i u "višem društvenom razredu" od korisnika Androida.
A YouGovov "profiler" pokazuje da je spomenuta teza točna, barem u Velikoj Britaniji odakle su podaci izvučeni. S druge strane, iz ankete je izvađeno još puno trivijalnih podataka koji će sigurno, ako ništa drugo, barem još jednom poslužiti kao povod za staru dobru kavgu između "applaša" i "adroidaša".
Važno je napomenuti da aplikacija izvlači podatke iz Velike Britanije i ne pokazuje afinitete "jednog fana" već nešto što je "karakteristično za skupinu" korisnika.
Ozbiljnija imućna žena vs. mlađi siromašniji muškarac
Dakle, tipični korisnik Applea je ženska osoba između 25 i 39 godina, vrlo visokih, visokih i srednjih prihoda, koja radi u medijima, izdavaštvu ili marketingu s više od 1000 funti (oko 9000 kuna) za mjesečnu potrošnju. Kad su u pitanju politički stavovi lagano naginje na lijevu stranu.
S druge strane, korisnik Androida prije će biti mlađi muškarac koji živi u siromašnijim dijelovima Velike Britanije. Njegovi politički stavovi su gotovo u potpunosti ljevičarski, vrlo je vjerojatno zaposlen u tehnološkom odjelu, medijima, izdavaštvu ili javnim službama. A prema ovom istraživanju mjesečno može potrošiti vrlo malo, oko 1000 kuna (125 funti).
Što se hrane tiče, korisnici Applea najviše vole nachose i curry, dok oni koji koriste Android kao omiljenu hranu (nimalo u skladu s prihodima) navode pečenog goluba i divljač. Dok korisnici Applea gledaju između i jednog i pet sati televizije tjedno, a online provode 31 do 35 sati tjedno, kod korisnika Androida brojka za gledanje TV-a penje se do nevjerojatnih 50 sati tjedno (omiljeni su im "Simpsoni"). Na internetu oni provode između 21 i 25 sati tjedno.
Kad su u pitanju drugi brendovi, korisnici Applea kupuju u skupljim robnim kućama, a u kućanstvu koriste proizvode Dysona, Nintenda i Sonyja. Od automobila biraju BMW-e. S druge strane, fanovi Androida biraju povoljnije dućane te odjeću kupuju na sniženjima. Najčešće ih se može vidjeti u Nissanu.
U industriji zabave stvari stoje ovako:
Apple
Omiljeni filmovi: "Sam u kući", "Zapravo ljubav", "Frozen", "Turist", "Gravitacija"
Omiljene serije: "Prijatelji", "Seks i grad", "Moderna obitelj", "Breaking Bad"
Omiljeni glazbenici: Beyonce, Green Day, Arcade Fire, Ne-yo, Foo Fighters
Omiljene slavne osobe: Gary Barlow, Jonathan Ross, Russell Brand, Graham Norton, Simon Cowell
Android
Omiljeni filmovi: "Zlato za odvažne", "Alien protiv predatora", "Dobar posao u Italiji"
Omiljene serije: "Osam jednostavnih pravila", "Animal 24:7", "What The Ancients Did For Us
Omiljeni glazbenici: Olly Murs, James Blunt, Pet Shop Boys, Rita Ora
Omiljene slavne osobe: John Noakes, Phil Harding, Samantha Bond, Buster Keaton, Penelope Wilton
Također, omiljeni kućni ljubimac korisnicima Applea su ribe, dok korisnici Androida preferiraju pse.
I za kraj, kako sami sebe opisuju: korisnici Applea za sebe kažu da su "pametni, duhoviti i samopouzdani", iako ponekad i "kontrol-frikovi, tvrdoglavi i nesigurni", dok korisnici Androida tvrde da su "dobri, mirni i brižni", iako su ponekad i "povučeni, traže pažnju te su geekovi".
Više potražite ovdje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati