Sve se vrti oko šest sekundi: Oni su mladi, popularni i dobro zarađuju
Foto: Vine
VINE može djelovati simpatično, zabavno i trendi, ali teško biste mogli povjerovati da je na Vineu moguće zaraditi. No, ako je vjerovati pisanju Business Insidera, neki novi klinci itekako zarađuju objavom kratkih video zapisa.
Za početak, tu je 16-godišnja Lauren Giraldo koja na svakoj svojoj objavi, zahvaljujući popularnosti i sponzorskim ugovorima, zaradi sasvim solidan novac (otprilike 2000 dolare po Vineu).
Naime, ona je zvijezda Vinea, platforme u vlasništvu Twittera koja služi za objavu šest sekundi dugih video zapisa. Ima 2,4 milijuna sljedbenika i jedna je od najpopularnijih na ovoj društvenoj mreži, a brendovi koriste njezinu popularnost kako bi promovirali svoje proizvode.
Cody i Marcus Johns nisu puno stariji od Lauren i također zarađuju na Vineu. Cody ima 24 godine, glumac je, a radom na samo jednoj Vineovoj kampanji otplatio je školarinu.
"Doslovno živim od ovog", rekao je Cody Johns za Business Insider i otkrio kako je tom prilikom zaradio oko 20 tisuća dolara.
No, Cody nije popularan kao njegov brat Marcus koji ima preko četiri milijuna sljedbenika i namjerava napustiti školovanje kako bi se u potpunosti posvetio Vineu.
Iako nije otkrio koliko godišnje zaradi objašnjava da je Vine nešto kao Hollywood: "Kao što je to slučaj s filmskim zvijezdama, oni s tri milijuna sljedbenika zaradit će više od onih koji imaju samo pola milijuna. Najpopularnijih 20 zarađuje jako dobro".
Vine postoji nešto više od godinu dana, a oni koji su brzo reagirali uspjeli su se okoristiti popularnošću platforme.
"Kasno sam se uključila. Jednom sam otišla na odmor s obitelji i u tom sam trenutku imala 3000 sljedbenika. Kad sam se vratila imala sam ih 30 tisuća zahvaljujući opciji re-vine", rekla je Lauren koja je popularnost stekla slučajno.
To pak nije bio slučaj s braćom Johns koji su u stvaranje baze sljedbenika krenuli planski: "Objavljivao sam Vineove u vrijeme kada ih mnogi nisu objavljivali toliko često, a cilj mi je bio stvoriti popularnu stranicu. Za samo mjesece dana imao sam 50 tisuća sljedbenika, a već idućeg mjeseca 300 tisuća. Mjesec dana nakon toga - milijun".
To što određeni video traje samo šest sekundi ne znači da u njega nije uložen trud. Cody i Marcus priznaju da im je za neke snimke trebalo i do četiri sata, a u snimanje ulažu i novac.
Prva velika prilika dogodila im se kada ih je kontaktirao Rob Fishman koji je zadužen za društvene mreže u sklopu Huffington Posta, a surađuje s više od 50 marketinških tvrtki i vodi kampanje za American Eagle i Universal Studios. Njegova je tvrtka u šest mjeseci zaradila oko 750 tisuća dolara.
Unatoč svemu, zvijezde Vinea ne namjeravaju stati na ovom, a sve popularniju platformu koriste samo kao odskočnu dasku.
"Ovo je dobar početak, ali ne namjeravam biti Vinerica cijelog života. Nadam se da će moja popularnost rezultirati poslom na TV-u ili nečim sličnim", zaključuje Lauren.