Kako novi TikTok trend pomaže generaciji Z da se suoči s izazovima mentalnog zdravlja
INFLUENCERICA Alix Earle nedavno je podijelila video otvoreno govoreći o svom liječenju depresije i anksioznosti. U videu je rekla kako bi, da nije nastavila uzimati lijekove, danas vjerojatno bila u bolnici. Ovakva ispovijest privukla je pažnju na novi TikTok trend, u kojem pripadnici generacije Z koriste humor i popularnu glazbu kako bi progovorili o osobnim traumama i izazovima.
Novi viralni trend
Mnogi kreatori snimaju videe uz ovu pjesmu, a svaki započinje popularnim stihom "You’re so funny" (op.a. Ti si tako smiješan/smiješna"), nakon čega slijedi iskreno priznanje o izazovima s mentalnim zdravljem, poput: "Hvala, na terapiji sam od sedmog razreda" ili "Hvala! Imam problema s bijesom". Videi koji obrađuju teme poput obiteljskog nasilja i trauma iz djetinjstva potaknuli su rasprave o tome kako humor može poslužiti kao alat za bolje razumijevanje i povezivanje mladih s vršnjacima i starijim generacijama na ovim osjetljivim temama.
Trend također pokazuje s kakvim se izazovima mlađe generacije suočavaju kada je riječ o mentalnom zdravlju. Korisnici na društvenim mrežama dijele sadržaje o problemima poput odrastanja u seksualno zatvorenoj sredini, problema u vezama, trauma te odrastanja s rastavljenim roditeljima. Neki korisnici dijelili su iskustva o prevarama u romantičnim vezama, intenzivnoj anksioznosti, poremećajima prehrane, pretilosti, dok su drugi govorili o suicidalnim mislima, žalovanju zbog gubitka voljenih osoba i borbama s karijerom.
Zašto Gen Z voli ovaj trend?
Društvene mreže sve češće pokazuju kako pripadnici generacije Z koriste humor kao način suočavanja s problemima. Dok Instagram naglašava vizualnu estetiku i savršenstvo, TikTok, prema mnogima, nudi opušteniju atmosferu koja potiče autentičnost i interakciju među korisnicima.
Kako je Alix Earle postala toliko popularna?
Inače, 24-godišnja Alix proslavila se zahvaljujući TikToku. Trenutačno na toj platformi ima preko 7 milijuna pratitelja, a s njima svakodnevno dijeli po nekoliko videa.
Plavokosa tiktokerica počela je kao studentica koja se snimala dok se šminka za faks i druži s prijateljima, a u samo godinu dana je osvojila svijet i stvorila nešto što su stručnjaci za marketing nazvali "Alix Earle efekt". Ukratko, ono što Alix spomene, uslika ili snimi, to se proda.
>>Zaboravite Kim Kardashian. Ovo je nova najpopularnija cura na svijetu
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati