Čudna reklama sa Super Bowla nastala je prije 7 godina i zabranjena je u Švedskoj
REKLAMA kompanije Oatly koja je sinoć privukla pozornost gledatelja Super Bowla zapravo je nastala 2014. godine te je već tad privukla niz reakcija pa čak dobila i zabranu emitiranja u Švedskoj.
>>O ovoj reklami sa Super Bowla se ne prestaje pričati: "Više ih neću kupovati"
Švedska kompanija je za 30 sekundi reklamnog prostora tijekom Super Bowla reciklirala reklamu Wow No Cow koja prikazuje njihovog izvršnog direktora Tonija Peterssona kako usred polja pjeva o mlijeku. "Wow, wow, nema krave. Poput mlijeka, ali je napravljeno za ljude", pjeva Petersson.
Spot koji u originalu traje 60 sekundi režirao je Torbjörn Martin u ljeto 2014. godine, a reklama se kratko vrtjela u Švedskoj.
Švedski lobi za mliječne proizvode ubrzo nakon premijere reklame tužio je kompaniju te je spot ubrzo zabranjen. Oatly je dvije godine kasnije krenuo s poslovanjem i u SAD-u, a sinoć, sedam godina od nastanka reklame, prikazali su je na Super Bowlu.
Reklama se nakon zabrane mogla pronaći tek na nekim kanalima na YouTubeu, no ovo je prvi put od zabrane da se prikazala u eteru televizijskog programa.
Kompanija je prošle jeseni odlučila da će ovu reklamu prikazati tijekom Super Bowla, piše AdAge.
"To definitivno nije tipična reklama za Super Bowl s nekom slavnom osobom ili pretjeranom produkcijom. Možete ga pogledati i zaključiti da je 'najgluplje korištenje oglasnog prostora na Super Bowlu ikad'. No, najbolji je pristup samo iznijeti nešto što djeluje realistično i onda pustiti ljude da donesu svoj sud", objasnio je za AdAge kreativni direktor Oatlyja John Schoolcraft.
Podijeljene reakcije
Čim je reklama prikazana tijekom Super Bowla, reakcije Amerikanaca su preplavile društvene mreže. Neki su bili oduševljeni, a neki su pisali da je to "najgora reklama ikad".
"Ta reklama je bila toliko loša da nikad više neću kupiti Oatly", "Oatly, volim vaše mlijeko i sve, ali zbog te reklame sam htio iskapiti bocu kravljeg", "Najgora reklama ikad", komentirali su oni kojima se reklama nimalo nije svidjela.
"Ok, ovo mi je najbolja reklama dosad, savršen smisao za humor", "Kupit ću sve dionice Oatlyja", "Ovo je bila najčudnija reklama na Super Bowlu ikad i nikad nisam bila sretnija zbog toga", "Ne mogu izbaciti jingle iz glave", pisali su drugi.
Sudeći prema službenoj stranici kompanije nakon što je reklama prikazana, Oatly je ciljao upravo na ovakve reakcije. "Da, to je zaista bio naš izvršni direktor kako pjeva na Super Bowlu", stajalo je na njihovoj stranici, a zatim su počeli i dijeliti majice s natpisom: "Stvarno mi se nije svidjela ona reklama Oatlyja."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati